Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Stuntstep

Welke stunstep zouden jullie aanraden voor een kind van 11 en 1m50?


Geen een. Laat ze lekker echt bewegen.

haha, sorry, ik dacht dat het om zo'n electrische ging.

Ik zou er dan iig niet op bezuinigen want die goedkopere stepjes waren hier zo stuk of roesten snel. 

Stepjes met smalle banden vind ik ondingen; buurjongentje viel tijdens racen op zo’n stoepje, hup vier voortanden er uit. Gelukkig waren dit melktanden. Kies dan voor een step met bredere luchtbanden en bredere voetbalnieuws, die zijn stabieler.

Flanagan schreef op 11-10-2023 om 11:43:

Stepjes met smalle banden vind ik ondingen; buurjongentje viel tijdens racen op zo’n stoepje, hup vier voortanden er uit. Gelukkig waren dit melktanden. Kies dan voor een step met bredere luchtbanden en bredere voetbalnieuws, die zijn stabieler.

Maar juist die met smalle banden zijn stuntsteps volgens mij 

Ik zou hem meenemen naar Decathlon en laten testen.

Flanagan schreef op 11-10-2023 om 11:43:

Stepjes met smalle banden vind ik ondingen; buurjongentje viel tijdens racen op zo’n stoepje, hup vier voortanden er uit. Gelukkig waren dit melktanden. Kies dan voor een step met bredere luchtbanden en bredere voetbalnieuws, die zijn stabieler.

Ben niet thuis in de stepwereld maar voetbalnieuws? Denk niet dat het stabieler maakt

Zoon was altijd een echte stunter. Hij heeft een grote step met schijfremmen voor in het bos (om samen met de hond van racen) maar die bedoel je waarschijnlijk niet. Daarnaast heeft hij enkele jaren er eentje van Decathlon gehad. Prima ding! Er werd mega mee gestunt en dat ding was niet kapot te krijgen. 

Yumi schreef op 11-10-2023 om 12:04:

[..]

Ben niet thuis in de stepwereld maar voetbalnieuws? Denk niet dat het stabieler maakt

Oeps , ik had toch echt voetplankjes getypt.

Decembermamma

Decembermamma

11-10-2023 om 13:06 Topicstarter

Flanagan schreef op 11-10-2023 om 11:43:

Stepjes met smalle banden vind ik ondingen; buurjongentje viel tijdens racen op zo’n stoepje, hup vier voortanden er uit. Gelukkig waren dit melktanden. Kies dan voor een step met bredere luchtbanden en bredere voetbalnieuws, die zijn stabieler.

Zucht......meneer heeft een grotere step met grotere banden om lekker mee over de stoep te gaan.

Maar ik vraag naar een stunt step, omdat we in de wijk ook een skatebaan hebben en daar wil hij lekker gaan stunten en dat kan dus niet met die andere step want daar gaat die step aan onderdoor. Ik begrijp ook niet waarom het er ook toe doet dat jij die steps met smalle wieltjes ondingen vind, de vraag is "welke stuntstep" en dan verwacht ik antwoord van mensen die weten wat er te koop is en wellicht ervaring met een bepaalde step hebben en niet wat vind jij als (aan je antwoord te lezen) totale nitwit op het gebied van stuntsteps van steps met kleine wieltjes vind. 

Decembermamma

Decembermamma

11-10-2023 om 13:07 Topicstarter

Apiejapie schreef op 11-10-2023 om 12:15:

Zoon was altijd een echte stunter. Hij heeft een grote step met schijfremmen voor in het bos (om samen met de hond van racen) maar die bedoel je waarschijnlijk niet. Daarnaast heeft hij enkele jaren er eentje van Decathlon gehad. Prima ding! Er werd mega mee gestunt en dat ding was niet kapot te krijgen.

Welke heeft hij van de Decathlon? Een stuntstep of zo-een met handremmen?

Kind heeft er hier een van de Intertoys, was helemaal niet zo'n idioot dure. Hij heeft hem 3 jaar en gebruikt hem echt veel. Ding is nog prima. 
Ik weet het merk zo niet helaas.

Decembermamma schreef op 11-10-2023 om 13:07:

[..]

Welke heeft hij van de Decathlon? Een stuntstep of zo-een met handremmen?

Hij heeft er dus zoeentje met handremmen, maar niet wat jij bedoelt. En daarnaast had hij een stuntstep van Decathlon. https://www.decathlon.nl/p/mp/invert/stunt-scooter-step-10-14jr-zwart/_/R-p-739d5784-c737-4a9e-9d80-3136cada4911?mc=739d5784-c737-4a9e-9d80-3136cada4911_c9.c1&c=GROEN  Lijkt erg op deze. Kon niet precies dezelfde vinden als die hij had. Kwaliteit vond ik verrassend goed!

Decembermamma

Decembermamma

11-10-2023 om 15:12 Topicstarter

Apiejapie schreef op 11-10-2023 om 14:15:

[..]

Hij heeft er dus zoeentje met handremmen, maar niet wat jij bedoelt. En daarnaast had hij een stuntstep van Decathlon. https://www.decathlon.nl/p/mp/invert/stunt-scooter-step-10-14jr-zwart/_/R-p-739d5784-c737-4a9e-9d80-3136cada4911?mc=739d5784-c737-4a9e-9d80-3136cada4911_c9.c1&c=GROEN Lijkt erg op deze. Kon niet precies dezelfde vinden als die hij had. Kwaliteit vond ik verrassend goed!

Super ! Ja Decathlon heeft veel met verrassende kwaliteit! Hebben er vaak fietsjes voor hem van gekocht en skates toen ook.

Ik zou naar een skatewinkel gaan zoals bijvoorbeeld RSI in Rotterdam.
Het meest belangrijke is dat er geen zwakke onderdelen zijn oftewel verstelbare dingen. Geen handremmen. En hele goede bescherming. Prijzen zijn zo'n beetje hetzelfde als bij de Decathlon. Laat je goed informeren over de wielen, het precieze weet ik niet meer maar dat komt best nauw en voor de juiste info moet je eigenlijk iemand hebben die het zelf ook doet. 
Zoon was vroeger van het steppen maar al vrij snel van het skateboarden en een setje wieltjes van €60 was totaal niet gek. Dat hoef je niet te doen, maar het ene of het andere wieltje schijnt wel enorm veel uit te maken voor de grip.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.