Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Superskinny gezocht

Mijn dochter heeft maat 158 en heeft nieuwe broeken nodig. Superskinny vindt ze het fijnst, alleen met die benen van haar (stokjes) zitten veel skinny broeken alsnog wijd. Nu de winkels dicht zijn kunnen we niet passen. Meestal gaan we naar de primark omdat ze in confectiemaat 32 leuke strakke broeken hebben, maar de primark heeft geen webshop… Jeggings zitten ook mooi maar zijn dun/koud in de winter. Wie weet welke merken/webshops superstrakke broeken hebben maat 32 of 158? Ze is 12 en heeft nog niet echt heupen. 

coolcat?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

08-01-2022 om 10:18

"We" heeft mooie superskinny broeken voor jongens met spillepootjes, dus wellicht ook voor meisjes? Of kijk eens bij Vero Moda, of gewoon Wehkamp. Wel echt voor de superskinny gaan!

only/veromoda zal ook wel geschikte modellen hebben. Name it heeft ook super skinny's weet alleen niet tot welke maat dat gaat. Als het wat meer mag kosten: Celsi van silvercreek, dan wel degene met ritsjes. Valt heel smal

HenM 
Esprit
CenA

En dan superskinny proberen in een kleine damesmaat? Maat 26 of zo

Netherfield

Netherfield

08-01-2022 om 13:12 Topicstarter

Ik ga naar Only en We kijken, de rest kende ik al maar neem ik ook mee. 

Uniqlo. Heeft ook een webwinkel, misschien lukt het daar. Is een Japans merk, ze passen de maten waarschijnlijk wel aan voor de Nederlandse markt, maar wie weet. 

Cars valt ook heel strak is mijn ervaring, hebben ook een model dat superskinny heet.

Wat betreft Uniqlo: volgens mij passen zij hun maten inderdaad aan op de Europese markt. Maar bij mijn weten staat op hun site ook meer informatie over de lengtes en breedtes die bij een bepaalde maat horen.
En Netherfield, als je dochter niet echt heupen heeft, kan je natuurlijk ook jongensbroeken proberen.

Zara

Helaas is de coolcat er niet meer, die had mooie skinny broeken voor mijn smalle dochter. Daarna overgegaan op only, nog steeds favoriet!

Bershka valt ook strak/klein en beginnen bij maat 32.

replay was ook altijd echt smal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.