Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Britt

Britt

04-07-2020 om 09:40

Verjaardagsfeestjes thuis organiseren

Hallo allemaal!
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar knutselbundels of speelbundels met tal van activiteiten en dat het liefste in verschillende thema's zoals Unicorn feestje of een Piratenfeestje,... voor verjaardagsfeestjes!
Liefst van al organiseer ik dit thuis!

Wie-ohh-wie kan mij hierbij helpen ajb?
Hartelijk dank!
Fijne dag!

Phryne Fisher

Phryne Fisher

04-07-2020 om 09:58

Komt zo

Dit is een perfecte vraag voor spammers, dus heb geduld, er komt vast snel iemand.

Jesse_1

Jesse_1

04-07-2020 om 11:57

Vraag

Ga je zelf een bedrijfje opzetten dat feestjes organiseert of er een boek over uitbrengen, of wil je een feestje opzetten voor je eigen kind? Want het thema moet wel aansluiten bij je kind denk ik zo.

Merel

Merel

04-07-2020 om 11:58

gratis via Pinterest

Voor dat soort dingen kan je de leukste ideetjes gratis op doen via Pinterest, ik zou daar zeker geen pakketten voor aanschaffen. Spulletjes koop je vervolgens bij Action, Pipoos en dat soort winkeltjes. Ben je ruim op tijd met bedenken dan kan Aliexpress ook een uitkomst bieden.

vlinder72

vlinder72

04-07-2020 om 12:10

Thema

Wij deden de geijkte spelletjes met een thema.

Dus gummie dinosaurussen happen
Hinkelbaan op grote dino voetstappen
Dino prik je
Dino skelet/ei uithakken (groot succes)
Dino cakejes versieren en als een dinosaurus opeten (dat is zonder handen)

En zo kan je van alles bedenken. Wat dino frutsel en versiersels en klaar ben je.

Wij hebben nooit een boek gebruikt of een pakket gekocht.

molletje

molletje

07-07-2020 om 16:29

hier ook

K3 sjoelen, Ridder-speurtocht, piraten-koek-happen, je kunt alle spelletjes aanpassen aan je thema. We hadden ooit zelfs een feestje met een thema dat ik weer ben vergeten, waarbij het zo vies mogelijk eten van kipkluifjes het hoogtepunt was. Laat je fantasie de vrije loop. En doe het lekker buiten, dan is vies niet erg.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.