Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Vrouw raakt dochter aan


Konijnekaas schreef op 01-08-2022 om 13:54:

[..]

Bedankt! Bizar zeg inderdaad hoe ik mezelf moet verdedigen. Weet ik ook weer nu. Wel erg triest vind ik. Alsof verwaarlozing alleen voor kan komen bij witte mensen en het verhaal anders gelijk als nep wordt gezien. Maar goed...

We houden het uiteraard in de gaten en kijken ook hoe het met vriendinnetje gaat. Het lijkt nu meer te gaan om verwaarlozing, maar mochten er andere signalen opduiken, ga ik zeker contact opnemen met Veilig Thuis.

Vriendin is gewoon ook vaak hier, omdar ze tot 's avonds laat buiten mag rondlopen, heb ik liever dat ze wat langer bij ons is. Ik hoop ook wel dat ze ons in vertrouwen durft te nemen als dat nodig is. Het is een schat van een meid.

Bedankt voor je reactie in ieder geval!


Sterkte voor jou! Ik vind het mooi dat je oplet en verschillende kanten afweegt. Je oordeelt niet, je vraagt je wat af. Ik het belang van je dochter én haar vriendin. Poeh wat zijn mensen snel in het veroordelen van dat wat je schrijft…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.