Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wat doe jij deze zomer?


o ik lees al goede tips! We hebben idd een bedje mee als box. Gelukkig een vouwwagen dus wel genoeg ruimte om binnen te zitten. Ik ga eens googelen op regenlleding voor baby’s 

ik heb vandaag ook even een paar maffe spellen bij de kringloop gekocht. 1 waarbij je door een soort eendesnavels dingen moet zeggen, een barbecue waar je met een plastic tang plastic worstjes enzo af moet halen, maar de bbq kan ineens uit elkaar springen, en een zakgeldspel. Geen idee of het wat is maar het lijkt me wel leuk. En een doosje met een soort bouwmagneten en een tasje met autootjes en grondplaten met wegen erop.
Met dat soort dingen is het ook niet erg als het kapot gaat of ze er na 3 keer op uitgekeken zijn. Dan geef ik het gewoon door of breng het terug naar de lringloop

Wij gaan niet op vakantie en doen, om toch een beetje in den sferen te komen, themadagen. Sowieso in het weekend, maar wellicht gooien we er doordeweeks ook nog een paar doorheen als het bevalt.

Voor ieder thema kiezen we een land dat centraal staat en verzinnen daaromheen activiteiten.
Kiezen we bijvoorbeeld Spanje dan kijken we Ferdinand, maken we zelf castagnetten en maken en eten tapas.
Kiezen we Frankrijk dan ontbijten we met croissants en chocoladebroodjes, drinken we 'champagne' en fietsen we de Tour de france in eigen wijk en sluiten we af met een potje jeu de boules.

Zo zijn er genoeg landen om een dag/weekend mee te vullen en doorbreek je de 6 weken vakantie met wat variatie

_Anoniem_ schreef op 24-07-2021 om 14:47:

Lientje, misschien kan je een partytent en een extra grondzeil lenen van iemand? Die zet je dan naast je tent op en daar kan de kleine dan een beetje spelen en tijgeren? Als het niet al te hard regent dan hou je het daar wel droog hoop ik. Desnoods proberen een partytent met zijkanten te lenen (misschien kan je dat wel huren ook?) Vaak regent het toch niet de hele dag, dus dat zou een oplossing kunnen zijn

Ik ben niet de TO hoor. Mijn kinderen zijn al bijna het huis uit.🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.