Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke (lees)boeken voor vlot lezende zoon (6)?


Dolfje schreef op 17-12-2022 om 07:53:

Mijn hamster is een piraat van David Lowe.

Deze is leuk inderdaad. Het eerste deel van de serie heet 'mijn hamster is een meesterbrein'. Zoon heeft hier pas de hele serie van gelezen.

Bij boekenvoordeel voor een leuk prijsje te halen.

Biebmiep

Biebmiep

17-12-2022 om 20:57 Topicstarter

Wow, wat een ideeën al! Ik heb hele verlanglijstje in biebapp nu vol staan, geweldig! 
De Minpins hebben in huis van onszelf van vroeger. Al wel eens voorgelezen, maar kan hij denk ik prima zelf nu.
Bob Popcorn klinkt leuk! Wil ik zelf nog wel lezen 😉

Hier is net Rotkat van Janneke Schotveld uit. Ik hoorde hem lachen in bed, dus dat was een hit en is zeker nog 1 ander deel van. Is een boek uit serie Tijgerlezen en achterin staan meer boeken uit die serie.

Laatst boek van Kapitein Onderbroek gehaald en dat is volgens zoon "geen zelfleesboek" en moet ik voorlezen. Misschien toch tikkie te lastige lange woorden, of rottig lettertype. 
Dus die bewaren we nog even. Kunnen voorlopig zeker vooruit, dank jullie wel! 

Timo en de oppasninja was hier lange tijd favoriet. Daarna kwamen de Gorgels.

Onze vlot lezende 6-jarige is nu net bezig in de Topbob-serie van Harmen van Straaten, ook echt een aanrader! 

Boeken van "De schippers van de Kameleon" zijn misschien ook leuk.

De oude versie, waarin "moeder" niets anders doet dan overalls wassen en boterhammen smeren. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.