Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke mobiel (sim-only) abonnement

Mijn dochter van 11 heeft nu nog smartphone met prepaid. Ze gebruikt de telefoon alleen thuis waar ze wifi heeft. Als ze naar de middelbare school gaat is een abonnement wel handig. Maar hoeveel MB zou dan voldoende zijn? En welke aanbieder heeft hier een geschikt abonnement voor?

Dat ligt er natuurlijk ook aan wat je dochter dan op school gaat doen met haar MBs. Zit ze elke pauze op tiktok of instagram allemaal filmpjes te bekijken, of gebruikt ze het alleen even om buienradar te bekijken.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 11:28

Advies: neem onbeperkt  voor 1 bedrag. Kinderen gebruiken meer mb dan voor mogelijk word gehouden 🙈
Krijg je nooit een hoge rekening. 

Waarschijnlijk heeft ze op school ook gewoon wifi. Ligt er dus een beetje aan of ze met de bus naar school moet en dan filmpjes oid gaat zitten kijken, of dat ze op de fiets gaat en dus geen filmpjes oid kan kijken. 

Volgens mij kun je bij de meeste providers gewoon een plafond instellen qua kosten. Dan kan ze nooit meer verbruiken dan dat.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

01-09-2021 om 11:55

Kies iig een abonnement waar alles uit 1 bundel gaat. Met losse belminuten werkt vaak niet omdat er veel meer via internet gedaan wordt. Dan hou je belminuten over en GB's tekort

Ik zou het voorlopig bij prepaid houden.. Er is zoveel openbare wifi.. Mijn dochter is 14 en heeft ook nog steeds prepaid.. 

Ik zou persoonlijk een abbonement nemen met alles onbeperkt. Als je sim only neemt, is dat helemaal niet veel per maand tegenwoordig. Zo voorkom je hoge rekeningen.

Mijn kinderen hebben een onbeperkt abonnement van t-mobile, we zitten met zijn 4en in een groep en krijgen daardoor extra korting. Ik vind het prettig dat ik weet dat er geen onverwachte kosten zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.