Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Paul

Paul

01-04-2018 om 21:45

16 Jaar, bedplassen, en op kamp.

Hallo!

Mijn zoon is 16 jaar en heeft al een lange tijd bedplasproblemen om het zo maar even te noemen.

Wij zijn er thuis heel open over en mijn zoon vind het daarom ook niet erg om nogsteeds met een luier om te slapen. (Drynites)
Over ongeveer 1 week gaat hij op kamp met zijn vereniging alleen ik zit nu met het volgende dillemma, moet ik hem gewoon de drynites meegeven? (zien er nog vrij kinderlijk uit) Of moet hij het zonder proberen?

Ik wil niet dat hij er straks mee gepest word zegmaar.
Iemand raad?

Afmelden

Het is óf de mogelijkheid in bed te plassen, óf met een luier om naar kamp. Beide zijn sociaal niet geaccepteerd, mij lijkt daarom afmelden de beste optie.

zebra

zebra

02-04-2018 om 12:00

wat voor soort kamp

en welke activiteiten worden er georganiseerd? Hoe zijn de sanitaire voorzieningen daar? Dat zijn dingen die mee kunnen spelen met het wel of niet op kamp gaan, dit in geval je zoon het daar wel geheim wil houden.

Als hij na het opstaan gelijk kan douchen, kijkt niemand er vreemd van op dat hij zijn benodigdheden mee neemt. Die drynite kan hij in een plastic zakje doen en later vast wel weggooien. Eventueel dit probleem wel voorleggen bij de begeleiders van het kamp.

MeesKees

MeesKees

02-04-2018 om 12:59

Het grote

1april kamp misschien?

linda75

linda75

02-04-2018 om 13:24

grap?

zo niet dan zie ik nog geen probleem. met 16 kan je gewoon in een pyjamabroek lopen met een dry nite en boxershort erover en niemand die dit ziet..omkleden kan gewoon in de wc. of badcel..

maar ik ga ervanuit dat er een lolbroek bezig is hier?

Kaaskopje

Kaaskopje

02-04-2018 om 13:35

1 april of niet

Ik ken een man die in de 30 was en daar mee zat. Of hij er sindsdien een oplossing voor heeft gekregen weet ik niet. Maar het bestaat en is zeker niet lollig.

Paul

Paul

02-04-2018 om 13:49

Geen grap

Hallo allen, alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik snap vanwege de slechte timing dat dit overkomt als een grap maar dit is 100% echt.

Ik heb het met de kampbegeleiders overlegd en het word opgelost.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

Tamara

Tamara

03-04-2018 om 07:11

Er zijn ook

Volwassenen die nog regelmatig in bedplassen (1 op de 100!) en die zul je echt niet horen op dit forum. Zeker als je ziet dat er steeds meer (broek)luiers voor volwassenen in de schappen van de winkels liggen.
Maar ik denk dat jouw zoon wel de leeftijd heeft bereikt dat hij dit soort zaken wel zelf kan regelen, laat hem daarom zelf de beslissing maken wat hij denkt dat het beste is.

Pennestreek

Pennestreek

03-04-2018 om 08:38

En er bestaat medicatie

Vandaag nog langs de huisarts voor iets als Minrin. Dat onderdrukt de urineproductie gedurende de nacht. Let wel goed op de ‘spelregels’, er mag bijvoorbeeld na het innemen niet meer gedronken worden.
Maar zo kan je zoon zonder gedoe met luiers genieten van het kamp.

marie

marie

03-04-2018 om 10:40

nu pas?

Is dit het eerste kamp voor je zoon? Zo niet, hoe ging dat de vorige keren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.