Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Mo

Mo

18-07-2017 om 10:20

17jarige dochter wil weglopen met foute vriend

Ik weet het even niet meer. Ik heb 3 dochters, 25 jaar getrouwd en sinds maart is er met de jongste dochter van 17 geen land meer te bezeilen. In maart was ze klaar met de examens vh vmbo en toen ging de knop om: nachten doorbrengen in een andere stad 15km hiervandaan met een vriendin in sisha lounges en ineens helemaal gek van Marokkaanse jongens. Met Marokkanen mee naar Antwerpen, naar duistere tenten in Rotterdam en pas smorgens thuis komen. De Marokkanen waar ze mee omgaat zitten allemaal in het wiet en dealercircuit en ze vindt het helemaal geweldig. Thuis heeft ze letterlijk schijt aan alles: de kleren en make up van haar zussen zijn interessanter en opruimen nooit van gehoord. Ze maakt ruzie met iedereen thuis en als ik er wat van zeg word ik uitgemaakt voor kankerhoer en kankerwijf. Mijn man rende haar achterna zo boos werd hij toen ze me uitschold maar ze lacht hem keihard uit. Ik heb als straf haar telefoon een paar keer laten blokkeren en dan ging het even goed om vervolgens daarna weer helemaal mis te gaan. In de afgelopen maanden is ze al 6x verliefd geweest op een Marokkaan en steeds was dat de liefde van haar leven volgens haar om 2 weken later weer verliefd op een andere Marokkaan te worden. Ik heb haar gevraagd waarom ze ineens op dat soort jongens valt en dan zegt ze dat Nederlandse jongens saai zijn en zij op foute jongens valt.
Sinds vorige week is het goed mis: in de nacht van zaterdag op zondag was ze om 3u nog niet thuis en reageerde ze ook niet op haar telefoon. Ik was doodongerust en voelde dat er wat was en om 5u smorgens komt ze brullend binnen: zij was bij een Marokkaan ingestapt om 1u snachts en waren frontaal aangereden door iemand die door rood kwam rijden met 120km. De gordel van gaar riem stond in haar buik gesneden. Ergste van alles was dat die jongen haar uit de auto had getrokken en gezegd had dat ze moesten vluchten omdat hij een jointje had gerookt. Zij zijn toen 10 km door het bos gelopen naar een vriend van hem en die heeft haar uiteindelijk thuis gebracht. Ik ben met haar eerst naar de 1e hulp gereden om haar te laten onderzoeken maar gelukkig alleen maar schaafwonden. Terwijl zij onderzocht werd heb ik haar Whatsapp geschiedenis gelezen omdat ik het niet vertrouwde en toen las ik dat hij straalbezopen was en dat hij al eerder met een fles whisky achter het stuur was gekropen en zij doodsbang was maar toch met hem meeging. Ik was woest en heb haar ermee geconfronteerd maar ze ontkent alles.
Ze zegt dat hij haar grote liefde is en wij krijgen hem niet te spreken. Via via heb ik al gehoord dat hij geen lieverdje is en weer is ze hele nachten weg. Ze hebben al 3x een hotel genomen want hij woont nog thuis (Ik weet alleen niet waar). Mijn man heeft haar aangesproken en ik heb met haar gesproken en gezegd hoe gevaarlijk ze bezig is maar dan worden we weer uitgescholden. Ze eet amper nog thuis en vannacht toen ze om 4u werd afgezet is mijn man naar zijn auto toe gelopen. Hij zei: luister vriendelijke vriend als jij door blijft gaan mijn dochter zo in gevaar te brengen dan ben jij nog niet jarig! Ik wil dat er duidelijke afspraken gemaakt gaan worden hoe laat zij thuis moet komen en toen lachte hij mijn man keihard uit. Mijn dochter begon te schreeuwen dat hij op moest rotten en zij kwam binnen en zei dat ze morgen dr spullen ging pakken en bij hem introk *(wat ik nog moet zien want ik geloof nooit dat zijn ouders dat zomaar goed vinden).
Maar ik ben radeloos en weet niet meer wat we moeten doen

Machteld

Machteld

19-07-2017 om 18:00

Weinig ervaring mee maar....

Wat vreselijk klinkt dit allemaal. Is het een idee eens bij de politie te informeren of er jongens onder hen bekend zijn bij de politie? Ik denk dan aan loverboys oid.
Ik heb weinig tips want dit staat (gelukkig) ver van mijn bed.
Hadden jullie voorheen een goede relatie? Ik denk dat je ergens uit een machtstrijd mpet komen. Nodig haar vriend eens bij jullie uit. Zorg dat er openheid blijft zodat ze met problemen bij je komt.
En wat is haar levensinvulling? Gaat ze werken of verder studeren?
Heel veel sterkte joh

angel3

angel3

19-07-2017 om 19:30

Hulp zoeken

Ik zou zeker hulp zoeken hoe je beste hiermee om kan gaan. Je wil haar ook niet wegdrijven. Veel sterkte!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-07-2017 om 20:18

Inderdaad advies

Ik zou een gesprek bij de politie aanvragen. Advies, meer kun je niet verwachten. Ik zou in ieder geval de deur voor je dochter openhouden. Dit waait over. Hoe lang dat duurt is onzeker natuurlijk. Open houden wil niet zeggen dat ze thuis moet blijven wonen. Ze mag jullie niet allemaal meenemen in haar gedrag. Vraag aan haar als ze rustig is wat ze wil en verwacht. Probeer neutraal te blijven. Haar vriendjes volledig afbranden werkt averechts.

Een meisje die mijn dochter kent is in de gevangenis beland door verkeerde jongens te vertrouwen. Meisje uit keurig gezin, geen land mee te bezeilen. Ze is nu midden 20 en het gaat volgens mij wel goed.

Ik zou me ook vreselijk zorgen maken, dus ik wens je sterkte.

Flow

Flow

20-07-2017 om 15:06

Loverboys

Maak direct een afspraak met de wijkagent!
Dit lijkt wel heel erg op een loverboy.
Hieronder informatie.

Hoe herken ik een loverboy?
Loverboys leggen contacten op het schoolplein, in een club of bijvoorbeeld voor een opvangtehuis. Daarnaast gebruiken zij steeds vaker het internet bij het zoeken naar slachtoffers, zoals sociale netwerksites, jongerensites en chatboxen.
Een loverboy ziet er vaak goed uit, is meestal ouder dan jij en heeft een vlotte babbel. Hij is lief voor je en geeft je complimentjes en cadeautjes. Kortom hij geeft je veel aandacht. Hij zorgt ervoor dat jij verliefd op hem wordt en dat je hem helemaal vertrouwt. Je denkt dat hij ook verliefd op jou is. Daarna probeert hij jou afhankelijk van hem te maken. Bijvoorbeeld door jou ruzie te laten maken met je beste vrienden en je ouders. Als je ruzie hebt met je vrienden en je ouders, zorgt hij ervoor dat je alleen nog maar met hem kan praten, dat hij je troost en begrijpt.
Vervolgens zal hij proberen om jou dingen te laten doen die je eigenlijk niet wilt. Hij laat jou bijvoorbeeld een lening of telefoonabonnementen afsluiten op jouw naam terwijl hij er gebruik van maakt. Of hij haalt je over om seks te hebben met zijn vrienden.
Wanneer hij je gedwongen heeft om seks te hebben met zijn vrienden is de stap om ook met andere mannen seks te hebben, die daarvoor betalen, heel klein. Je loverboy zal dit ook met jou proberen en voor je het weet, werk je dan als prostituee. Dit kan achter het raam zijn, een seksclub of gewoon vanuit een woning.
Bron: vraag het de politie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.