Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Joost1983

Joost1983

04-08-2018 om 14:34

Betrapt samen met een vriend op de camping.

Hallo mede ouders,

Ik ben samen met mijn man en kind aan het camperen in zuid Frankrijk. Onze zoon nam voor het eerst een vriend mee op vakantie ze slapen samen in een tent.

Toen ik vanochtend ging zwemmen samen met mijn man en de jongens alleen bij de tent en caraven lieten. (We zijn al 14 pap) Later terug keerden zag ik dat de caravan deur dicht was ik dacht dat ze mischien ook gingen zwemmen maar goed toen ik de caravan binnen kwam zaten ze samen op het bed van mij en mijn man te mastruberen. (Ieder wel zichzelf) Ik schrok heel erg en liep gelijk weg. Zij schrokken ook heel erg voor zover ik kon zien.

Wat moet ik nu doen? Moet ik de ouders van de vriend inlichten? En of moeten we even met ze gaan praten zo ja hoe?

We zitten nog tot vrijdag 11 augustus hier op de camping?

juf Ank

juf Ank

04-08-2018 om 14:55

Joost mag het weten

Maar ik weet het ook: Je hoeft helemaal niets te doen.
Niet ouders inlichten
Niet praten met de jongens
En zelfs: niet je zorgen maken!!

Het enige wat je misschien zou kunnen doen als je echt vind dat dat nodig is: ze vertellen dat ze dat maar niet meer op jouw bed moeten doen. Ze hebben een eigen plekje.

Verder, voor het geval je je daar zorgen over maakt: jonge jongens die samen masturberen is een veel voorkomend verschijnsel van de ontwikkelende sexualiteit. Het zegt ook helemaal niets over geaardheid. En dan nog: als zou het wel iets zeggen over de geaardheid: je houdt van je zoon zoals hij is toch?

Veer

Veer

04-08-2018 om 14:58

Ik zou

Ik zou ze, als het kan terloops, melden dat het oke is als ze samen pret hebben (enigszins cynisch uitgesproken), maar gelieve wel mijn privacy te respecteren. En dus zeker niet op mijn bed of in mijn ruimte.

Bij die ene zin zou ik het laten. Meer is er ook niet over te zeggen lijkt me. Het lijkt me zeer genant voor de jongens. Maar verder is t niet niet zo erg, ik zou t klein en luchtig houden. Er is een duitse jongerenfilm waar n hele groep jongens t gelijktijdig doet😮 voor de fun. Ik heb m afgezet....

En ik zou zeker niet de ouders van t vriendje inlichten.

Of je moet denken dst het voor 1 van de 2 niet geheel vrijwillig is, dan is het wel anders.

Joost1983

Joost1983

04-08-2018 om 15:05

Dankje

Dankjewel voor de tips hier kan ik zeker wat mee!

Joost1983

Joost1983

04-08-2018 om 16:18

Vervolg...

Help. Ze hebben mij gevraagd of ik en mijn man samen met hun wil mastruberen.

Wat moet ik zeggen? Is het strafbaar? Is het een goed idee om het de doen?

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

04-08-2018 om 16:42

Mastruberen

Kan prima volgens mij

Masturberen is iets anders.

Ps: als je aan het trollen bent, let op je spelling.

Pubers en trollen hebben daar vaak moeite mee

Joost1983

Joost1983

04-08-2018 om 17:17

Geen autocorrectie

Sorry het spijt me. Er is geen autocorrectie op deze site op mijn tablet en ik heb het nogal snel getypt.

Guera

Guera

04-08-2018 om 19:17

Tuurlijk

Briljant plan. Zou het wel thyis doen. Meer ruimte en vraag meteen de ouders van vriendje erbij. Hoe meer zielen hoe meer happy endings

Eigen plekje?

Is dat niet een zwak argument om te zeggen dat je niet wilt dat zij sowieso plezier maken? Ze kozen voor de caravan omdat dit in een tent in het warme Zuid Frankrijk veel te benauwd en te gehorig is. Door te wijzen op jullie privacy, ga je voorbij aan hun wens terwijl jullie zelf wel kunnen genieten van dat comfort.

Als je ruimdenkend bent, en ik denk dat de jongens jullie zien als ruimdenkende ouders, bied je hen het comfort van de caravan aan op gezette tijden. Dus bv als jullie aan het zwemmen zijn. Verzoek hen dan wel een handdoek op het bed te leggen.
Een tent is te benauwd, straks zoeken ze hun heil in de douchecabines en worden ze door andere campinggasten. Ook geen prettig vooruitzicht.

Maar hun vraag om een groepsmastrubatie kan je afwimpelen door te zeggen dat intimiteit voor jullie iets privé is, zoals bij de meeste ouders.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

05-08-2018 om 09:13

Prima antwoord Flanagan

Zo simpel kan het zijn.

Nostalgie

Haha, die Joost2003, wat een leut(er) Drie elementen waaraan je een pubertrol herkent: een bizarre vraag over seks (groepsmasturbatie met je ouders,kom op, leuke pic voor je instagram zekers), een verhalende stijl a la de Kameleon (we zijn al 14 pap) en of dat niet genoeg is nog een keer een dringende vraag om advies. Ja hoor. Hoe was tie ook al weer, been there, got the tshirt. In mijn tijd had je Laura van de Tina Club en Margriet weet Raad. En de T65 zonder nummerherkenning.

En voor de hele kleine kans dat dit epistel echt afkomstig is van een ouder die met de handen in het haar zit - om het even welk haar dan ook : ik had ze naar het washok gestuurd met dat besmeurde dekbed/sprei/plaid en een pak biotex. Gedverderrie.

Ad Hombre

Ad Hombre

05-08-2018 om 18:08

T65

Die had wel nummerherkenning, maar één kant op. Voor de rest: herkenning!

Joost1983

Joost1983

05-08-2018 om 23:18

Waarom

Kenfan
Dit is toch belachelijk verwijten lopen maken terwijl je zelf geen idee hoe de situatie in elkaar steekt.

Voor alle andere adviezen bedankt en dit is wat ik heb gedaan: ik heb gezegd dat het heel normaal is om jezelf te bevredigen maar niet op mijn bed. Verder heeft mijn man gezegd op de vraag om het samen te doen dat hij zich daar niet comfortabel bij voelt.

If the trailer is rocking , don't come knocking

Tsja Joost, je zou niet de eerste one day fly zijn die in vakantietijd debuteert op OOL met een sterk staaltje erotische fictie. Vandaar mijn argwaan.

Als dit verhaal niet uit een dikke puberduim komt dan raad ik je aan zo snel mogelijk professionele hulp te zoeken, Want een veertienjarige die zijn ouders een fapparty voorstelt, daar is toch iets mis meegegaan. Op een veertienjarige die ongewenste contacten aanknoopt kun je wellicht nog enige invloed op uitoefenen, vanaf een jaar of 16, 17 kun je dat wel schudden. De "dat we toffe ouders zijn dat willen we weten adviezen" die anderen hier gaven zou ik dan maar even negeren. Ruimdenkendheid is niet het synoniem van grenzenloosheid. Goed dat je mans comfortzone niet van elastiek is, want behalve dat er grenzen tussen ouders en kinderen zijn die vanwege privacygronden beter niet overschreden worden, vallen zowel seks met minderjarigen als incest onder het wetboek van strafrecht.

Dit is mijn advies, daarmee zul je het moeten doen.

Joost1983

Joost1983

06-08-2018 om 12:39

Fijne dag verder.

Weet je, ik wist toevallig dat dit soort sites bestonden dus ik heb deze gekozen om mijn vraag te stellen.
Daar kwam toevallig nog een vraag met een soort gelijk onderwerp bij. Maar als ik hier niet gewoon antwoord op mijn vraag kan krijgen zonder dat er van alles achter mij wordt gezocht hoeft het van mij ook niet meer.
Nogmaals bedankt voor alle normale antwoorden maar dit is het laatst wat u van mij zult horen.
Fijne dag verder

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.