Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Lisa van noord

Lisa van noord

04-08-2018 om 01:11

Dochter van 15 en een jongen van 11

Wij zijn laatst op een camping geweest en daar was een jongen (11jaar) die helemaal verliefd was op mijn dochter (15 jaar) hij was heel lief tegen haar. Nou vindt mijn dochter hem ook leuk en wil hem misschien verkering vragen. Ik twijfel hierover, ik weet dat ze niet gaan lopen zoenen enzo maar het is allebei heel anders van elkaar.
Wat denken jullie hierover?

Floria

Floria

04-08-2018 om 07:44

heel apart

Mijn zoon is 11.

Ik kan me absoluut niets voorstellen bij een meisje van 15. Eigenlijk zijn meisjes van 12 al mijlen verder in hun ontwikkeling op deze leeftijd.

Triva

Triva

04-08-2018 om 09:20

inderdaad

Het verschil tussen meiden van 12/13 en jongens van 11 is al zo verschrikkelijk groot dat ik mij dit ook niet kan voorstellen maar laat ze lekker, ze komen er zelf wel achter. Wonen jullie wel in de buurt van elkaar?

Floria

Floria

04-08-2018 om 11:48

bovendien

Mijn zoon gaat naar groep 8 met 11 jaar, en ik ging naar V5 met 15 jaar.

Missen er ontwikkelingsbijzonderheden in het verhaal?

juf Ank

juf Ank

04-08-2018 om 15:00

joh

Waarom zou jij daar iets van moeten vinden. Laat staan wij. Laat lekker gaan!! Niet zo serieus nemen hoor. Ze noemen dat verkering maar dat is meer het idee toch. En al zouden ze wel iets ontdekken samen... so what?

Lampje

Lampje

13-08-2018 om 14:11

Niet vreemd

Heb het vorig jaar ook gezien met een vriendje van zoon. Jongen was bijna 12, kwam ook wat ouder over voor zijn leeftijd. Meisje net 15 geworden. En ze vonden elkaar echt leuk, maar uiteindelijk bleef het een korte vakantieverliefdheid.

Hoe is het bij jouw dochter afgelopen Lisa?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.