Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Anemoon

Anemoon

20-01-2017 om 09:50

SPOED Klein cadeautje voor meisje (17 jaar)?

Dochter is binnenkort jarig. Ze heeft al een groot cadeau gekregen in combinatie met kerst (op haar verzoek).
Nu zou ze eigenlijk dus niets meer hoeven te krijgen, maar is ook zo saai.

Dus ik wil haar (in waarde) een heel klein cadeautje (ik denk aan max 5 euro) geven bij de kaart.

Wie weet een leuk klein cadeautje voor een 17-jarige?

NB Geen make up.

Dees

Dees

20-01-2017 om 10:03

simpel

Een beker met snoep, bos bloemen of plant voor op haar kamer.

Specht

Specht

20-01-2017 om 10:26

tijdschrift

Tijdschrift
uitgeprint fotoin lijstje

ijsbon

of een kleinigheidje van de flying tiger? Daar zie ik altijd wel iets wat leuk is om erbij te geven: iets voor school of hobby bv.
Een sleutelhanger?

Tango

Tango

20-01-2017 om 11:01

Kadobon

Van Kruidvat, Primark o.i.d. Daar wordt dochter van 15 hier erg blij van. Leuk hoesje voor haar telefoon.

Chocolade

Mijn puber zou wel blij worden van flink wat chocolade bij een kaart.

Aanvulling.

Leuk notitieboekje, fluffy huissokken, geurkaarsjes, oorbellen.

Lusithania

Lusithania

20-01-2017 om 12:47

Etos

Als je een kadokaart koopt bij de Etos wordt het leuk ingepakt. Op de kadokaart kun je elk bedrag zetten.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-01-2017 om 14:40

Cadeaubon inderdaad

Een meisje van 17 koopt misschien make up en dan is zo'n cadeaubon heel prettig.

Vivianne

Vivianne

20-01-2017 om 14:43

Leuke glazen pot met mix om koekjes te bakken

Die zie je tegenwoordig bij Xenos of Hema. Leuk om te zien en lekker om te maken.

Lou

Lou

20-01-2017 om 17:17

iets liefs

Ik zou zelf een cadeaubon van vijf euro niet zo leuk vinden om te geven. Niet dat ik het een te laag bedrag vind (je hebt immers al een cadeau gegeven) maar je kunt er niet zo veel mee en voor een dochter zou ik dan eerder denken aan iets liefs of iets lolligs of iets lekkers. Voor mijn eigen dochter zou ik inderdaad even door de Flying Tiger lopen, of een plantje kopen, of een dagboekje of zo. Zo'n pot met koekjesbakspullen is ook feestelijk.

Plantje

Een heel populair kadootje is hier zo'n vetplantje met een blad in de vorm van een hartje.

Dochter kreeg er ooit een van mij en hij doet het al jaren. als ik ze ergens zie koop ik er vaak een, zodat dochter ze aan een vriendin kado kan doen.

Triva

Triva

21-01-2017 om 06:38

een

Chocoladepizza

lieke

lieke

21-01-2017 om 08:24

Iets van lush voor in bad (bruisbal), wat schaaltjes/serviegoed of zo, mocht ze plannen hebben binnen nu en een paar jaar uit huis te gaan, kaarsen (bij de hema hebben ze nu cactuskaarsen, cactussen zijn erg hip, momenteel), chocola, cactusjes in potje

Vijl

Ik heb dochter dit jaar een vijl gegeven. Je hebt ze voor een paar euro. Het was een groot succes. In plaats van nagels bijten zit ze nu te vijlen. Inmiddels heeft ze van die echte verzorgde damesnagels. Nagellak erop en het lijken wel kunstnagels.
Maar ja, zoiets wat net op dit moment passend is voor je dochter moet je maar net bedenken.
Als ze met heur haar bezig is kun je ook nog wat spelden en een goed (zonder metalen tussenstukje) elastiek bedenken. Of een mooie haarband.
Een goede eigen nagelknipper kan ook handig zijn.
Kruidvat heeft het merk Euro wat nogal goedkoop is daar zou je doucheschuim en bodylotion van kunnen geven.
De HEMA heeft ook mooie badhandoeken die laag geprijsd zijn. Met wat moeite kun je er haar naam op borduren.

maan.

maan.

21-01-2017 om 15:20

Kadopakketje

Houdt ze van chocola en bakken? Kadopakketje maken van bijv papieren bakvormpjes, kookchocolade en bakmix, evt garde of leuk bakvormpje bijv action, pakje rolfondant of kleurstof van xenos..
Houdt ze van lekker lui op de bank met thee, een leuke theemok met smaakjes thee en een doosje chocolaatjes als kadopakketje.
Houdt ze van shoppen met jou geef een tegoedbon voor een gezellige shopmiddag met 'koffie en gebak' op jouw kosten.
Mijn dochter zou ook heel blij worden van een tijdschrift zoals Flow of quest.
Alvast gefeliciteerd!

Anemoon

Anemoon

21-01-2017 om 21:37

Dank jullie wel!

Dank jullie wel voor alle ideeën. Echt top.

De vijl vind ik erg leuk. Lieke heeft allemaal leuke ideeën! Fotolijstje met foto, ook leuk. Vetplantje met hartjesbladeren, ook leuk (als ik ze vindt). En eigenlijk nog wel meer leuke dingen.

Nu nog kiezen .

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-01-2017 om 11:17

Ikea?

Ik heb zo'n hartjesplant. Ooit gekocht bij Ikea.

Maskertje

Op die leeftijd vinden ze een gezichtsmasker ook fijn. Een drogist verkoop diverse maskerzakjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.