Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Wie weet een leuke film voor 12 jarige meiden?

Gezocht een leuke film die ik op Netflix op kan zoeken. Liefst wat nieuwere film.

Kikki39

Kikki39

16-10-2018 om 08:51 Topicstarter

Spannend of grappig

Mag ook spannend of juist grappig.

Gladiool

Gladiool

16-10-2018 om 13:47

Hoe?

En hoe oud zijn die 12 jarige meiden?

Jan

Jan

16-10-2018 om 13:51

Ja goede vraag

Gladiool. Maakt nogal uit natuurlijk...

vlinder72

vlinder72

16-10-2018 om 14:15

dochter

Ik heb het even aan dochter gevraagd
- divergent
- alles van de hunger games
- de serie Riverdale
- the shallows
- the host
Mijn dochter houdt verder vooral van horror en als ze iets heel anders zoekt van die sportfilms waarin iemand die niks kan opeens ergens heel goed in wordt.

Verder heb ik onlangs samen met mijn dochter naar Cargo en 22 July gekeken maar die films zijn niet zo geschikt voor een feestje.

Raffie

Raffie

16-10-2018 om 15:30

???

Nou hier een dochter van 12 die echt nog niet toe is aan divergent of de hunger games! De rest van de films ken ik niet, maar klinkt ook niet echt gezellig
Zal wel erg per kind verschillen, maar ik verbaas me hier wel over...

geen enge films

Mijn destijds 12-jarige dochter durfde alles aan. Maar haar vriendinnetje niet. Dus dan doen we het niet.
Mijn zoon is ook totaal geen fan van enge of duistere films. Hij heeft nog eens weken nachtmerries gehad van zo'n gezellig slaapfeestje waar ze een griezelfilm keken. Ik heb dat de moeder later wel gezegd. " ja maar hij zei niks". Ja gek he dat je als 12-jarige niet snel roept tegen je vrienden dat je het te eng vindt.

vlinder72

vlinder72

16-10-2018 om 15:50

Raffie

Het zijn ook echt 12+ films. The mazerunner en Percy Jackson vindt ze ook leuk. Geen idee waarom mijn dochter van dit soort films houdt. Ze heeft ook eerst de boeken gelezen en daarna heeft ze de films op Netflix gekeken.

Vaak met een vriendin samen. Dochter komt ook met dit soort films en boeken aan omdat ze van vriendinnen hoort dat ze leuk zijn.

Ik verbaas mij niet over dat soort dingen. Mijn oudste zoon keek toen hij nog heel jong was naar Pirates of the carribean. Geweldig vond hij die piraten. Die skeletpiraten waren net zijn playmobil piraten. Maar toen hij vervolgens naar Doornroosje (de Disneyfilm) keek zat hij achter de bank omdat hij dat zo eng vond (die draak en die heks).

Maar ik zou ook zeker kijken wat de andere kinderen durven. Ik zette ook geen Jurassic park op zonder dat eerst even af te stemmen met andere ouders.

Jurassic park deed het hier ook altijd goed.

En vooruit om het wat luchtiger te houden. Mama Mia vond mijn dochter ook leuk.

Diaan

Diaan

16-10-2018 om 16:16

Mijn dochter

was toen erg gek op titanic.
Maar dat is niet nieuw natuurlijk
(pirates viel ook erg in smaak)
Volgens mij is de nieuwste generatie erg veeleisend en hebben ze al veel gezien.
Ik zou een titel of 3 of meer uitzoeken en ze dan laten stemmen, of er een spel omheen bouwen oid. Of laat ze zelf gewoon zoeken.

Kikki39

Kikki39

16-10-2018 om 21:38 Topicstarter

leuke

Laat ik dan maar vragen naar een leuke film.
Die er nu genoemd worden ken ik niks van.
Ik bedoel eigenlijk gewoon leuke bekende bioscoopfilms. Nu gaat ze bv. naar elvy's wereld.

is ze te jong voor Reese Witherspoon?

Legally Blonde?
Moest ik erg om lachen.

Of die met Robin Williams dat hij zich als vrouw verkleedt om bij zijn eigen kinderen op te passen na de scheiding. Mrs Doubtfire.

Grease!

Die nieuwe tekenfilm over die emoties in het hoofd. Kan niet op de naam komen.

Amsterdamse

Amsterdamse

16-10-2018 om 23:08

Tips

To all the boys i loved before - vrij nieuw, lekkere romantiek en echt prima te hachelen vond ik zelf ook (samen gekeken met 16 jarige dochter)
Alles is liefde - gewoon leuk
Coco - animatie, explosie van kleur, feel good en lief
Hugo - klassieker

Jasmijn

Jasmijn

19-10-2018 om 08:18

Sarah-Sarah

Die film met de emoties in het hoofd is binnenstebuiten. Erg leuke film.

Mijntje

Mijntje

19-10-2018 om 11:27

binnenstebuiten

ofwel Inside out, idd een aanrader

of Briefgeheim

Patricia

Patricia

19-10-2018 om 12:07

Nanny McPhee

Hier onlangs met een 14 jarige Nanny McPhee gekeken, erg leuk en gezellig.
Of
Hugo (is al genoemd maar echt een hele mooie film)
Annie (er is een nieuwe versie op Netflix, deze ken ik niet, maar het verhaal is wel leuk)
Minoes
Bee Movie
Hannah Montana

Ik heb het even nagekeken, deze zijn te vinden op Netflix

Kikki39

Kikki39

19-10-2018 om 20:51 Topicstarter

Dank

Je wel. Zal eens kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.