Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
marina

marina

18-06-2013 om 16:41

16/17-jarigen alcohol

Ik ben die bazen niet hoor...

Maar een jaarcontract is heel doodgewoon hoor. Ik denk dat die bazen geen zin hebben om in drukke maanden (december/januari) te zitten met personeel dat nog ingewerkt moet worden. Geen idee verder waarom. Ook weet ik niet precies hoeveel contracten nu wie heeft gehad waar en voor hoe lange periode. Ik ben al blij als ik van mijn eigen dochter weet waar ze precies werkt en hoe lang en of er nog een contract inzit. Ik weet alleen zeker dat volgens de pubers deze wetgeving meegespeeld heeft en als reden door de bazen werd genoemd.
Bazen houden niet van onzekerheden in hun personeelsbestand. Die kiezen dan voor zekerheid en ook voor de zekerheid zo dat ze zeker weten dat ze binnen de wetgeving vallen (op uitzonderingen na, maar die lappen wel meer regels aan hun laars).
groeten albana

P

P

23-06-2013 om 17:15

Maar albana, ze mogen gewoon blijven werken in de horeca

http://www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/33341_initiatiefvoorstel

De leeftijdsgrens van 16 jaar waarvan niet wordt voorgesteld die te verhogen tot 18 jaar is de minimumleeftijd van het dienstdoende personeel in horeca- en slijtlokaliteiten inclusief barvrijwilligers in (sport)kantines.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.