Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Timo

Timo

14-04-2015 om 00:52

18 plus spelletjes voor jongere kinderen, vanuit een andere hoek.

Waar het mij om gaat

Wreedheid puur voor je plezier. Ook al is het virtueel. Dat wil ik niet stimuleren en idd zelfs afremmen. Maar nogmaals: het is hier totaal geen big deal. Het wordt nu enorm uitvergroot maar ik denk dat ik er in heel hun leven 3x iets van gezegd heb. Het komt dus ook amper voor, heb het nog wel eens to een vriendje voorbij horen komen en dat was het dan wel. Het is ook geen missie van me, om dat overal uit te bannen. Ik reageerde op minie (dacht ik?) die vroeg hoe wij omgingen met geweld in games.

Timo, ben je daar nog? (probleem met League of Legends)

Ik wil League of Legends installeren, maar krijg bij de registratie steeds de melding: "Your signup failed". Ik vul alles echt goed in, krijg ook gewoon groene vinkjes bij betreffende velden. Ik zie al surfend dat het een bekend probleem is, maar de geijkte oplossing (andere browser proberen) werkt niet. Ik heb het geprobeerd met Firefox en IE. Andere naam geprobeerd, geboortedatum aangepast, helpt allemaal niks. Weet jij (of iemand anders natuurlijk) wat het probleem kan zijn?
Het spel downloaden lukt dus wel, maar een account aanmaken niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.