Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
discussie

discussie

23-07-2011 om 08:43

Abortus betalen of niet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

24-07-2011 om 15:59

Zelfde vraag

Maar dan met Ron Brandsteder of Giel Beelen? Die vind ik toch allebei zo verschrikkelijk, brrrr. Dan toch liever Paul de Leeuw én Andries Knevel

Polly Shearman

Polly Shearman

24-07-2011 om 16:04

Dilemma van het moederschap

Mijn buurvrouw 38 jaar, heeft zeer jong kinderen gekregen, haar 2 kinderen zijn nu 15 en 12, de jongste is klaar in groep 8 en gaat naar het VO, oudste zit daar al...

ze ontdekt in maart dat ze zwanger is.....
in oktober komt de baby.
Ik was diep in shock van het horen van dat nieuws.
Mijn man heeft zich nu gelukkig laten steriliseren, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik weet 100% zeker dat ik het niet aan zou kunnen nog een zwangerschap... zelfs al is mijn jongste pas 5 ipv 12.. maar stel je toch voor....ik vond het echt WOW

Ik weet dat er meer mensen zijn met kinderen en enorme leeftijds verschillen, maar als het uit eigen keus is, is het anders dan dat het je overkomt lijkt mij toch...

Egel

Egel

24-07-2011 om 17:06

Cobi ot

Hallo Cobi, ik was laatst in Munchen, prima hotelletje, 4- persoons kamer. Vlakbij klein station. Adres/website: evt interesse? Groeten Egel

Fiorucci

Fiorucci

24-07-2011 om 17:08

Ach diep in shock....

Ik kreeg op mijn 34e nog onverwacht een kind, en met mij twee andere moeders,uit de klas van mijn zoon, waarvan een al de veertig gepasseerd was. We kunnen ons nu alledrie niet voorstellen dat ons laatste kind er niet zou zijn..

Anti abortus

en dan ben je tegen abortus ,echt falikant tegen.
en dan wordt je 16 jarige dochter verkracht( hoe afschuwelijk wil je het hebben),en zij wil een aborus. wat besluit je dan?
blijf je dan tegen abortus? of wijk je van je principe af ?

( om het ff moeilijk te maken)

Maylise

Maylise

24-07-2011 om 17:25

Wat een dilemma

Ik denk... Andries Knevel. Het is wel een bijna onmogelijke keuze en ik ben bijna geneigd te zeggen haal de trekker maar over maar dat is ook zo drastisch. Dus dan Andries Knevel maar.

En liever Brandsteder dan Belen.

Maylise

Maylise

24-07-2011 om 17:26

En zwanger

Als ik nu door een Godswonder zwanger zou raken (misschien van Andries Knevel?) dan zou ik het uiteraard houden. Wat is nou een meer of minder op het geheel. Die komt ook wel groot al moet ie misschien elke dag uitleggen dat het niet oma en opa zijn maar papa en mama.

Egel

Egel

24-07-2011 om 17:43

Cobi -munchen

leuke discussie, al moet dit blijkbaar eigenlijk bij Algemeen. Toch nog even voor Cobi (Munchen):
Econtel hotel. Niet speciaal in een gezellige buurt, maar vlakbij een stationnetje en auto kan er ook goed geparkeerd. Prima hotel (maar dus niet als doel op zich). Bij 6 personen lijkt me dat je toch wel 2 kamers moet boeken. Ligt aan samenstelling van gezelschap, maar bijv een 2-p en een 4-p kamer.
http://www.booking.com/hotel/de/econtelmunich.html?aid=303947&label=postbooking_confemail

Kaaskopje

Kaaskopje

24-07-2011 om 20:20

Sus-anne, verkrachting

Na verkrachting kan ik mij hèèl goed voorstellen dat iemand abortus wil. Dit is een van die situaties waarover je denk ik pas kunt praten als het jezelf overkomen is. Daar sta ik dan met mijn stellige mening over abortus... wil ik de rest van mijn leven herinnerd worden aan dat vreselijke moment? Het kind staat daar dan nooit los van.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-07-2011 om 23:18

Haha

Mijn dochter zou me best in huis willen nemen als ze een heel groot huis zou hebben met ieder zijn eigen vleugel. Eerder niet. En ik zou ook niet bij haar in willen wonen als ik daardoor onderdeel van haar gezin zou worden. Dat lijkt me nou echt niks. En dat heeft niets met haar als persoon te maken, ik snap sowieso niet hoe mensen het met elkaar uithouden in zo´n situatie.

Nee nee ja nee ja

Nee ik leen geen geld aan kind. Om heel veel redenen, maar belangrijkste in dit geval is dat ik geen geld ga uitgeven voor iets dat gewoon vergoed wordt.
Nee, ik weet geen hotel bij Muenchen, maar booking.nl doet wonderen.
Ja, als mijn kind Opsporing verzocht haalt zal ik bellen denk ik.
Nee, en niet zo onaardig doen over Knevel, ik heb vroeger nog godsdienstles en maatschappijleer van hem gehad, Paul de Leeuw had als 4-jarige al een hekel aan meisjes (gezien het feit dat hij me toen met een ijzeren schepje in de zandbak op het hoofd mepte), Giel vind ik de ranzig voor woorden, en Ron, ach nee, die was toch van Patty?
Ja, ouders en schoonouders zijn van harte welkom om met mij het huis te delen en ik hoop dat mijn kinderen er later ook zo over denken.

discussie

discussie

26-07-2011 om 09:11

Zo zat het

het zat dus zo toe ik dit draadje startte;
Ik ken iemand( met vriend) van 23 die 3 kids heeft en nu per ongeluk zwanger is, gebruikte wel pil.
jongste 1,5, oudsten in najaar 4.
bedoeling was dat ze in sept 4-jarig opleiding ging doen.
Dus zij zat te denken abortus.
toen dacht ik wat zou ik doen als mijn dochter 18 zwanger is enz , enz.
Ik wist helemaal niet dat dit vergoed zou worden, dacht dat je dit zelf moest bekostigen.

Ik denk als ik mijn kind op opsporing verzoch zag , dat ik hem/haar dan wel zou aangeven. Vaak is daar al heel wat aan voorafgegaan, en zo'n iemand kan gevaar voor maatschappij zijn, het zal ontzettend moeilijk zijn om je eigen kind aan te geven...
Maar je weet vanuit je eigen , dat dit het juiste is wat je moet doen

Kaaskopje

Kaaskopje

26-07-2011 om 14:18

Kan toch

Je kunt toch door een situatie op andere vragen komen zonder dat het met jezelf te maken heeft?
De situatie die 'discussie' nu schetst zou voor mij geen reden voor abortus zijn. Als die vrouw voor de anderhalf-jarige, dan 2-jarige, een oppas kan vinden dan kan de baby er toch ook wel bij?

discussie

discussie

26-07-2011 om 18:25

het zou het 4e kind worden van 23 jarige moeder, de eerste 2 zijn 2-ling.
ook moeilijke beslissing voor haar!!
is gescheiden en heeft nu nieuwe vriend

Kaaskopje

Kaaskopje

27-07-2011 om 00:30

Single lady

Ligt het aan mij dat ik je wat veroordelend vind overkomen? Bij vakantietijd worden tips gevraagd voor leuke uitstapjes. Met wat moeite kun je die zelf ook wel vinden. Waarom mag iemand geen vragen stellen over de kosten van abortus ondanks dat het antwoord voor jou duidelijk lijkt?
Ook wat je o.t. betreft... Ik vind deze kennis ook best jong voor 3-4 kinderen en dat ze al gescheiden is... tja, wat moet ik daarvan zeggen? Misschien is ze wat impulsief, ik weet het niet. Maar om daar nu 'wat een leven' van te maken gaat mij ook weer te ver. Op mijn werk zijn best veel jonge vrouwen met kinderen en lang niet allemaal hebben ze de vader als partner. Het is een geregel met oppas en zo, maar ze zijn dol op hun kinderen. Dat is niet leeftijdgebonden en ook niet persé een beroerd leven. Dat is jouw invulling ervan.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-07-2011 om 13:17

Nee dat is waar

Ik heb op mijn beurt 'wat een leven' opgevat als 'beroerd'. Dat heb je niet gezegd. Maar hoe bedoel jij dan 'wat een leven'?

Het kan best hoor dat het een jong persoon is die het voor zichzelf vraagt, maar ik ga altijd uit van wat ik lees tot ik iets anders te lezen krijg van die persoon.

discussie

discussie

29-07-2011 om 08:34

Niet

het is niet voor mezelf
ik heb een kennis van 23
en een dochter van 18,
toen rees bij mij de vraag, help, stel dat dochter zwanger is ... enz
ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat men dit zelf moest betalen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.