Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-06-2013 om 10:35
Zijn er wekkers die je op bepaalde tijden af kan laten gaan, zonder ze steeds opnieuw te moeten instellen op de tijd? Ik snap dat ik daarvoor een telefoon kan gebruiken maar ik wil graag iets wat op verschillende, maar wel vaste tijden af kan gaan zonder dat ik steeds alles in moet stellen.
25-06-2013 om 10:47
2 tijden
Hoi Flupke
Ik heb een wekker met 2 verschillende alarmtijden. Dan hoef ik ik het minder vaak te verzetten.
groet
saar
25-06-2013 om 10:47
Tja en waarom zet ik dat nu hier....
nou ja, omdat ik een puber heb die van dat gezeik van zijn ouders afwil en toch ook niet in staat is om op tijd te bedenken dat hij moet gaan tanden poetsen, naar bed gaan of stoppen met zijn computer. Dat leek mij een hulpmiddel; hij vond het ook een goed idee...
25-06-2013 om 23:37
Telefoon?
Op de supersimpele telefoon van m'n man heeft hij dagelijks twee keer een alarm dat afgaat, en daar hoeft hij niets opnieuw in te stellen. E aangezien ik dacht dat alle pubers tegenwoordig een telefoon hebben...
Maar er zijn ook wekkers met meerdere wektijden.
26-06-2013 om 07:52
Volgens mij ook een app
Oudste heeft een app op d'r telefoon die ook meerdere alarmen afgeeft, volgens mij een agenda-ding-app.
Daarin staat opsta-tijd, haar vertrektijd voor muziek, haar vetrekttijd voor bus en weet ik het wat. Alles waarvan ze denkt dat ze daar een hulpje voor nodig heeft om (chaotisch als ze is) op tijd te zijn. Zelfs met verschillende signalen (geluiden). Elk geluidje betekent wat anders.
Maar oudste is er niet dus kan het niet vragen...
groeten albana
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.