Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-09-2019 om 17:03

Alleen thuis blijven (20 en 14)


Maja

Maja

08-10-2019 om 15:42

Lanza

je hebt zo verschrikkelijk goed in je hoofd hoe je het wil of hoe jij vindt dat het zou moeten, maar we hebben het hier over pubers.... en ras/soort apart. Soms heel gezeglijk, soms met een kop erop, ze kunnen veel, maar uitvoeren?

Onze ex-puber kon best een prakje koken, maar zeker weten dat, als wij er een weekend niet waren, thuisbezorgd voor de deur stond, er een ei werd gebakken, er werd gegeten met een zak chips, of een pizza werd gemaakt....
Alles was in huis, soms alleen een kwestie van opwarmen....

Oftewel: des pubers brein werkt gewoon anders.... komt wel weer goed, als de absolute noodzaak er maar is.... ze krijgen er echt niets van om 2 dagen niet te koken...

O ja, ter informatie: ze woont sinds kort zelfstandig, maakt braaf een weekmenu en kookt braaf iedere dag haar eigen potje.....soms d.m.v. appen met wat hulp van paps of mams, maar ze doet het echt wel....

Kopzorg

Kopzorg

08-10-2019 om 15:55

Pryne hoe is het gegaan?

Je uitje is nu geweest neem ik aan, alles gied gegaan? Je huis was nog intact toen je terugkwam?
Dat ze pizza hebben gegeten of patat dat was wel Oké voor een keer.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

08-10-2019 om 19:14

Ja hoor

Gelukkig (of natuurlijk) is het helemaal goed gegaan. Ik heb ze geld gegeven voor pizza en ze hebben zelfs nog samen een film gekeken. Fijne toch wel verrassing was dat het aanrecht schoon was, de vaatwasser had gedraaid, en de pizzadozen bij het oud papier.

Phryne

Helemaal zelf bedacht om op te ruimen? Opvoeding geslaagd!!

Lanza

Lanza

08-10-2019 om 19:54

Nou...

Op mijn 20e woonde ik al enkele jaren op mezelf, net als veel van mijn studiegenoten. We regelden alles zelf.

De lat ligt hier wel verschrikkelijk laag voor de twintigjarige, of mankeert hem iets?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

08-10-2019 om 19:57

Lanza

Ze heeft al een tijd op zichzelf gewoond in Azië. Vziw ging dat prima (ze is in goede gezondheid terug gekomen). Mijn vraag ging dus vooral over mijn 14-jarige. Maar dat had ik al eens gezegd en volgens mij juist tegen jou.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.