Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Ineke

Ineke

29-09-2008 om 17:32

Brugklassers en fietsen door de (stort)regen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

05-10-2008 om 20:58

Albana

Wat ik bedoel, is dat ál je argumente, hóe goed ze ook zijn en hoe wáár ze ook zijn, mij (en anderen met mij) toch écht niet op de fiets krijgt. Ik heb er gewoon geen zin in, ik doe het niet. Klaar Datzelfde geldt voor de borst-flesdiscussie. De argumenten vóór bv zijn legio en toch zijn er mensen die het gewoonweg niet willen, klaar.

Tirza

Aha

zeg dat dan meteen!! nu snap ik 'm pas.....
en het maakt mij niet uit dat anderen het niet willen, ieder z'n meug. als mijn dochter 'gratis' wordt aangeboden door andere ouders bij regen vervoerd te worden is het mij best. alleen moeten die ouders dan wel weten dat wij dat niet van plan zijn (als tegenprestatie) dan kunnen ze zelf kiezen hoe of wat ze 't doen. dan is 't prima. bij écht slecht weer (sneeuw b.v.) heeft dochter een abbonnement, maar vooralsnog is het daar nog te vroeg voor....(volgende maand ofzo misschien) en al die mensen die tóch ondanks alle argumenten kiezen voor niet fietsen, ik maak me er niet druk om....ik ga gewoon stug door met het goede voorbeeld geven en of het blijft hangen of niet zal me ook niet uitmaken. als dochter zodra ze d'r rijbewijs heeft kiest voor ander vervoer (ook voor kleine stukjes) is dat ook prima. zó fantiek als sommigen zijn wij daar ook nog niet in. wat ik 'lekker' vindt hoeft dochter niet lekker te vinden tenslotte...
en jij ook niet, en sini en al die anderen ook niet.
groeten albana

Net zo hard als ik

Ik werk op 10 minuten fietsafstand. Maar soms gaat het zo tekeer dat ik toch de auto pak. Dan moet ik daarna nog wel 5 minuten lopen vanaf de parkeerplaats maar dat vind ik minder erg dan langs het kanaal te fietsen met storm en regen. En als ik met de auto ga, dan mogen mijn kinderen dat ook en dan wil ik ze best even brengen.

En ja lullig voor je buurmeisje, maar het lijkt mij dat die de volgende keer alleen moet fietsen.

Karin TZ

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.