Anouk1234
10-05-2025 om 17:17
Chillen met vriendinnen
Als jullie pubers vrienden op bezoek hebben om te chillen waar zitten ze dan? En gaan jullie erbij zitten of gaan jullie de deur uit?

mana_sutiyuq
10-05-2025 om 17:34
Dan zitten ze op hun kamer of in de keuken.
Ik ga er niet bij zitten maar ga ook niet weg voor ze

lientje69
10-05-2025 om 17:55
Op hun kamer of in de zomer buiten onder de carport. Ging er zeker niet bij zitten hoor.

Lotd
10-05-2025 om 18:09
bij ons buiten onder de overkapping dus vaker in de zomer hier en in de winter ergens waar ze in een garage kunnen zitten maar mijn zoon is wel bijna 17 dus daar staat wel koelkastje muziek bij ect

Knutselkei
10-05-2025 om 18:17
We hebben een aanbouw die dicht kan dus daar zaten ze regelmatig. Kacheltje kon aan. We gingen niet weg. Ging er niet bij zitten,soms even praatje maken van paar minuten omdat ik de meeste al van jongs af aan kende. Soms verzamelde toen al op kamers wonende dochter hier nog wel eens met middelbare schoolvriendinnen omdat wij centraal wonen. Namen ze allemaal wat mee en zaten ze daar lekker te kletsen.

Gingergirl
10-05-2025 om 18:26
op hun kamer, in de zomer ook weleens in de tuin, in de woonkamer maar dan bv aan de tafel. Ik ga er niet bij zitten maar zit wel soms in dezelfde ruimte

Anouk1234
10-05-2025 om 18:34
In ons huidige huis staat de eettafel naast de bank en kunnen we niet apart zitten. We gingen dan al vrij snel naar boven met jongste en in bed tv kijken. Binnenkort verhuizen we naar een huis met een keuken die dmv schuifdeuren af te sluiten is van de woonkamer, dus dan kunnen we apart beneden zitten.

Kimdekim
10-05-2025 om 19:00
in de serre. En ja ik ga er soms even bijzitten. Even vragen hoe het gaat en dan ben ik weer weg. Als er jongens bij zijn niet trouwens. Maar goed als vriendinnen van mijn dochter komen logeren blijven ze ook wel eens hangen als dochter weg is ( ze moet op zaterdagochtend altijd heel vroeg een team trainen).

krulliebollie
10-05-2025 om 19:05
Ligt eraan. Als er een groepje komt, komen ze meestal op een tijd dat ik ga slapen ( op vrijdag of zaterdagavond voor het stappen, dochter is 18, en thuis drinken is goedkoper la in de kroeg dus leggen ze hier een bodempje). Als ze rond 22.30 komen ga ik gewoon naar bed. Als ze eerder zijn en het weer het enigszins toelaat zitten ze in de tuin met of zonder dekentje.

Anne1234!
10-05-2025 om 19:09
Buiten onder de overkapping. We hebben glazen deuren om de ruimte af te sluiten en de heater kan aan als het koud is.
In de winter zitten ze ook wel eens in de woonkamer. Meestal gaan wij dan naar boven. Broer/zussen zitten er nog wel eens bij als ze toevallig thuis zijn. Man blijft vooral bij de jongens vaak nog wel zitten (hij is trainer van het voetbalteam waar de meeste jongens in zitten) en ik drink met de meiden vaak nog wel even iets voordat ik naar boven ga.

Miepjecody
10-05-2025 om 19:47
Kimdekim schreef op 10-05-2025 om 19:00:
in de serre. En ja ik ga er soms even bijzitten. Even vragen hoe het gaat en dan ben ik weer weg. Als er jongens bij zijn niet trouwens. Maar goed als vriendinnen van mijn dochter komen logeren blijven ze ook wel eens hangen als dochter weg is ( ze moet op zaterdagochtend altijd heel vroeg een team trainen).
Waarom niet als er jongens bij zijn?

Hupsakee
10-05-2025 om 19:57
hier vaak op hun kamer en met mooi weer lekker in de tuin.
Ik ga niet weg omdat hun hier komen chillen.

Tuinfluiter
10-05-2025 om 21:19
Ze zijn nu allang volwassen maar het verschillende per keer. Soms gingen wij weg, soms op hun vrij grote slaapkamer. Ze zaten dan ook wel eens eerst in de woonkamer of keuken. Ik ging ook wel regelmatig even kort langs voor een praatje. Er kwamen best vaak vrienden chillen dus we hadden echt geen zin om dan altijd weg te gaan. Als we toch al weg waren werd er wel regelmatig in ons huis gechild.
Beide kinderen hadden een leuke vriendenclub en we vonden het prima als ze langs kwamen.