Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Duizeligheid..


Als het zo erg is dan wacht je toch niet met de gewone huisarts? Er moet toch een vervanger zijn? 

Virus op het evenwichtsorgaan wellicht? 

Aiden schreef op 03-05-2022 om 21:14:

Als het zo erg is dan wacht je toch niet met de gewone huisarts? Er moet toch een vervanger zijn?

Virus op het evenwichtsorgaan wellicht?

Virus dacht ik ook aan, kan heel heftig zijn. 

aan een virus ( waar dan ook) kun je niet zoveel doen.

Max88 schreef op 03-05-2022 om 20:12:

[..]

Kan me zomaar voorstellen dat ivm de meivakantie de bezetting minimaal is en omdat ze er al even mee loopt ( aantal weken ) de spoedindicatie iets verandert. Dat wil niet zeggen dat er niet iets moet gebeuren, hooguit dat het geen levensbedreigende situatie is en er ivm onderbezetting gefilterd wordt.

Dat kan uiteraard, we zitten zelf bij een praktijk met meerdere artsen en vaak een vervangende arts. Kinderen worden vaak wel snel geholpen dus evt bij een andere arts. 

In de tussentijd zou ik toch eens proberen wat het met haar doet als je de duizeligheid opwekt, zoals ik al schreef. Bij mij was het mijn evenwichtsorgaan en de klachten verdwenen echt snel hierdoor.
Ik lees ook dat klachten vermijden het risico vergroot op langdurige klachten.
Op internet vind je ook een hoop oefeningen. 

Max88 schreef op 03-05-2022 om 22:30:

aan een virus ( waar dan ook) kun je niet zoveel doen.

er zijn medicijnen voor de duizeligheid, heb ik ook gekregen toen ik het virus op het evenwichtsorgaan kreeg tijdens mijn zwangerschap. Je doet niks aan het virus maar ik kon alleen maar in bed liggen en overgeven als ik mijn hoofd optilde en dáár werd dus iets aan gedaan. 

Ik kreeg dit van de zomer overigens en waar ik thuis altijd even de straal van de douche op mijn oren zet (hele nauwe gehoorgangen) kon dat niet op vakantie. Geen losse douche. Ik werd flink duizelig wakker, sleepte mij naar de douche, heb toch mijn oor onder de douche kunnen houden en het was een heel stuk minder. Dus soms zit het probleem dus echt in de oren. De waterstraal helpt niet bij een virus maar kan dus wel helpen bij iets anders. Maar ik vind dat je naar de vervangende huisarts moet gaan. Vandaag bellen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.