Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-04-2013 om 13:34
Deze dag ga ik inlijsten! Zoon (13) zou vandaag terugkomen van een week schoolreis. Vader en ik werken en het was niet zeker wanneer ze zouden terugkomen. Dus zijn grote zus (16-jarige puberella-ten-top) heeft hem opgewacht en hem geholpen zijn megabaggage naar huis te slepen.
In de pauze ben ik snel ff naar huis gereden om zoon te begroeten. Hij was vol verhalen, alles was supercool. Ze mochten 2 uur in een grote stad wandelen, in groepjes van 5. Geen onzin uitgehaald, lekker junkfood gegeten en hij heeft voor ieder gezinslid een kadootje gekocht. Ik kreeg een schattig teddybeertje.
Ik voel me ongeloofijk gezegend met die 2 kanjers. Ik post dit maar zodat ik het zelf terug kan lezen, want
het kan morgen 180° gedraaid zijn
Fély
19-04-2013 om 19:12
Ach ja
begrijpelijkerwijs is zoonlief oververmoeid en behoorlijk slecht gemutst maar wil niet vroeg naar bed. Grote zus werkt 'm op z'n zenuwen en vice versa. Op dit moment wordt er gekat, gevit en getart. Maar ik laat me niet door hen meeslepen en geniet nog maar stilletjes na van vanochtend.
Wat zijn ze toch heerlijk normaal.