Louis98
19-05-2025 om 14:54
Eerste keer bh’tje kopen
Even een korte situatieschets.
Ik ben nu 7 jaar een alleen-opvoedende vader van een inmiddels 13 jarige dochter. Mijn vrouw is 7 jaar geleden overleden.
Nooit gedacht ook dat ik een forum als dit nodig zou hebben voor mijn vragen.
Vorige week kwam mijn dochter bij me dat ze haar eerste bh’tje wilde.
ik heb voorgesteld omdat samen met mijn zus (haar tante) te gaan doen. Dit heeft ze afgeslagen en heeft aangegeven dat met mij te willen doen, als haar enige ouder.
Van één kant voel ik me vereerd, maar het maakt me ook ontzettend onzeker.
Ik heb het kopen van zoiets nog nooit bij de hand gehad.
Waar ga ik ze met haar kopen? Hunckemuller, Livera, speciaalzaak, H&M?
Hoeveel koop je er?
Ik zal me opgelaten voelen in de winkel, maar daar wil en zal ik me voor m’n dochter overheen gaan zetten.
Help?! Wie heeft tips…

Stimpie
20-05-2025 om 22:48
Tip: koop meteen ook even een wasnetje. BH's moet je nooit los in de wasmachine mikken, ivm de eventuele beugels en haakjes.

Beterlaat2021!
21-05-2025 om 07:19
Wat jammer dat er zo ontzettend gezeurd wordt in dit topic!
Maar gelukkig heeft Louis voldoende goede tips gekregen.

Herfstappeltaart
21-05-2025 om 09:45
Roos57 schreef op 20-05-2025 om 15:31:
[..]
Ja vindt je dat goed ?
ik vind het juist apart . Om op dit forum over bh tje te beginnen voor 13 jarigen.Juist als je een zus hebt vraag je haar . Of vrienden. Maar een eerste post over dit ???
Maar goed dat zegt ws wat over mij 😀
Dan ook over mij.

Herfstappeltaart
21-05-2025 om 09:48
Beterlaat2021! schreef op 21-05-2025 om 07:19:
Wat jammer dat er zo ontzettend gezeurd wordt in dit topic!
Maar gelukkig heeft Louis voldoende goede tips gekregen.
Jammer dat "Louis" verder niet reageert.

Beterlaat2021!
21-05-2025 om 13:32
Louis heeft genoeg tips gekregen en is het gekissebis ontvlucht, denk ik.

letterkoekje
21-05-2025 om 19:13
Beterlaat2021! schreef op 21-05-2025 om 13:32:
Louis heeft genoeg tips gekregen en is het gekissebis ontvlucht, denk ik.
Misschien is het juist doordat Louis nooit heeft gereageerd dat er gekissebis is ontstaan. Als een TO het topic mee levendig houdt, dan blijven mensen meer bij de zaak.
Misschien was mijn buikgevoel uit mijn eerste post in deze draad, toch niet verkeerd.
Misschien!

Nick90
21-05-2025 om 20:19
letterkoekje schreef op 21-05-2025 om 19:13:
[..]
Misschien is het juist doordat Louis nooit heeft gereageerd dat er gekissebis is ontstaan. Als een TO het topic mee levendig houdt, dan blijven mensen meer bij de zaak.
Misschien was mijn buikgevoel uit mijn eerste post in deze draad, toch niet verkeerd.
Misschien!
Ja tuurlijk. Het betreft ee n vader alleen en jij voelt de noodzaak om zich uit te spreken wat je denkt wbt mannen die alleen hun kind opvoeden . Schaam jezelf hoor, projecteer jou gevoel niet op anderen

Zeespiegel
22-05-2025 om 06:08
letterkoekje schreef op 21-05-2025 om 19:13:
[..]
Nee hoor, mensen dwalen hier per definitie af. Ik heb zelfs een keer een topic gezien waar een TO wel 3x gereageerd had, en er nog geklaagd werd dat TO niet reageerde. En bij ieder een beetje afwijkend onderwerp van een nieuw lid, is er altijd wel iemand die het topic verdacht vindt, soms al in de 2e reactie.
Gespeculeerd over een TO wordt op dit forum hoe dan ook wel.

Annaniem2023
22-05-2025 om 07:40
Zeespiegel schreef op 22-05-2025 om 06:08:
[..]
Nee hoor, mensen dwalen hier per definitie af. Ik heb zelfs een keer een topic gezien waar een TO wel 3x gereageerd had, en er nog geklaagd werd dat TO niet reageerde. En bij ieder een beetje afwijkend onderwerp van een nieuw lid, is er altijd wel iemand die het topic verdacht vindt, soms al in de 2e reactie.
Gespeculeerd over een TO wordt op dit forum hoe dan ook wel.
Ik denk dat mensen die bij elke eerste vraag van een nieuw persoon achterdochtig zijn zich niet kunnen voorstellen dat er mensen ijn die niet dagelijks op ouders online zitten.

Caroline80
22-05-2025 om 19:13
Annaniem2023 schreef op 22-05-2025 om 07:40:
[..]
Ik denk dat mensen die bij elke eerste vraag van een nieuw persoon achterdochtig zijn zich niet kunnen voorstellen dat er mensen ijn die niet dagelijks op ouders online zitten.
Ik snap best wel dat er mensen zijn die niet elke dag op dit forum kijken. Maar als je zelf een vraag stelt, vind ik het wel vreemd dat je vervolgens een paar dagen niet kijkt of je reactie hebt gekregen.