Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-12-2012 om 08:26
Een beetje na aanleiding van draadje hierboven.Mijn dochter werkt in een winkel.Veel vaste klanten,stukje zorg.Ze staan ook bekend om de goede service.Nu krijgt mijn dochter soms een aardigheidje van een klant die vindt dat ze goed advies gegeven heeft.En rond deze tijd zijn er klanten die voor iedereen een fles wijn of bonbons komen geven.Ik was hier het eerste jaar erg verbaasd over.Ikzelf bedank altijd als ik goed geholpen ben,maar ik ga nooit terug om mijn dank uit te drukken met een aardigheidje.Doen julie dit wel??
21-12-2012 om 16:41
Lizelot
Mijn man is bedrijfsleider op een groothandel, er zijn inderdaad wel vaste klanten die een aardigheidje komen brengen voor iedereen die er werkt. Dus ongewoon is het zeker niet.
23-12-2012 om 02:14
Ook
Ik werk in een kapsalon met overwegend vaste klanten en ook wij krijgen rond deze tijd veel presentjes aangereikt.
Erg leuk vind ik dat altijd.