Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Paal

Paal

14-07-2012 om 16:56

Eindexamendraadje, hoe het verder ging

Na zenuwslopende weken hebben we groen licht. Dochter mag niveau 4 doen wat ze graag wilde. Met de eis dat ze alsnog de vakken erbij gaat halen via de VAVO.
Gistern bericht van 2 scholen. Op de ene niveau 3 en op de school van haar keuze niveau 4.
Helaas voor ons geen diploma uitreiking, dat vond ik wel jamme. Maar toch een goed eind.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jessica 5

jessica 5

14-07-2012 om 23:17

Paal

Fijn dat je even laat weten hoe het nu veder gaat. Ik was al benieuwd hoe het afgelopen zou zijn met die scholen.
Mooi dat ze niveau 4 kan gaan doen. Het zal wel een zwaar jaar voor haar gaan worden om naast die studie nog die andere vakken op de VAVO te gaan halen. Gaat ze een avond studie doen op de VAVO?.
Hier is het nog wachten op die toets voor welk niveau ze kan instromen in September. Gelukkig had dochter biologie al wel gehaald, dat is wel een eis voor die opleiding.

Marjolein

Marjolein

16-07-2012 om 10:19

Paal

Fijn, klinkt als goed bericht.
Ze mag door naar MBO, maar toch wel de eis om die vakken bij de VAVO te halen. Hoe gaat dat? Moet ze dat eerst halen volgend schooljaar of gaat ze dan toch ook al naar het MBO? Lijkt me zwaar.

Paal

Paal

16-07-2012 om 19:46

Vavo

De VAVO is 1 avond per week, 2 vakken. Maar op dezelfde locatie als waar de MBO is. Dus een lange dag. Wordt, zolang ze haar rijbewijs niet heeft, halen. Maar we houden moed. Ze mag direct beginnen. We realiseren ons dat het zwaar kan worden, maar we vinden het ook heel fijn dat dit kan. Verder maar ontzien het komende jaar.
Het is niet zo dat ze de vakken die ze doet heel erg slecht waren. We gaan ervoor.

Marjolein

Marjolein

17-07-2012 om 14:51

Oke,

dank voor je uitleg.
Knap dat zij het zo positief oppakt. Ik hoop dat het goed gaat, zal vast wel als ze er zo vol vertrouwen aan begint.
En voor jou, inderdaad, ontzien en rijden. Succes!
Stiekem ook wel leuk, misschien? Toch nog even extra zorgen voor je kind na het eindexamen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.