Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Monet

Monet

29-04-2011 om 10:01

Eindexamens? hoe staan ze ervoor en wat zijn de plannen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanny61

Hanny61

05-06-2011 om 12:02

Bij de chips

Bij diverse soorten chips van Smiths kun je voor € 2,99 een slinger laten maken. Ik heb inmiddels 'Hoera, (naam zoon) is geslaagd' in huis. (Nu maar hopen dat dit niet te voorbarig is). Vorig jaar heb ik na de examentijd overigens in de opruiming een 'Geslaagd'-slinger gekocht. Aanrader dus, voor de komende examenkandidaten!

Ik durf niet

versiering halen durf ik nog niet ......ik heb dr zo'n slecht gevoel over.Weet iemand hier hoe het zit mischien mijn zoon heeft examen TL/mavo gedaan en kan als hij zou slagen een opleiding nivo 4 doen.Maar hij wil een opleiding nivo 2 doen als hij nou niet slaagt kan hij dan wel die opleiding nivo 2 gaan doen?

Jade

Jade

08-06-2011 om 14:34

Mijn zoon...

...vroeg gisteren of ik al een Nederlandse vlag had gehaald.......hijzelf heeft er wel vertrouwen in (da´s mooi), ik iets minder. Maar ik zal weleens gaan speuren....

Overigens heb ik wel een t-shirt besteld (als ie toch is geslaagd wil ik wel direct iets kunnen geven) met daarop de volgende tekst: "Ben ik geslaagd krijg ik dit kut t-shirt".

jessica 5

jessica 5

09-06-2011 om 01:19

Haha

Echt leuk!
Hier die wel of niet slagen. De eerste uitslag de 15 en de tweede de 16. Lullig als er een niet slaagd om die vlag met tas wel buiten te hangen. Doe het toch voor die welgeslaagd is. Zouw er wel een "wimpel"aan willen hangen als ze hier beiden geslaagd zouden zijn.
Koop ook nog geen versieringen. Taarten bij slagen zijn hier zo gemaakt.
Vreed mijn nagels op op de 15 en de 16 juni.Het zal er hier om spannen,zal al blij zijn met een herkasing,beiden voor eco.
Jade,Ik hoop dat ook jij die vlag kunt uithangen,nog even nagelbijten en volgende week weten we het.

Pffffff spannend

over 3 uur weten we het al gaan we er van uit nioet geslaagd toch is het spannend....

joer

joer

15-06-2011 om 16:45

Zenuwen!

Hier morgen vanaf 11.30 uitslag!

Ik ben bloednerveus, zoon zit er niet mee.

Zakken zit er echt in. Maar misschien een wonder en toch slagen?

JOER

Jaaaa hier wel een wonder

Mijn zoon is geslaagd hoeraaaaa

vraag me niet hoe hij het geflikt heeft maar hij heeft zelfs 2 7's op zijn cijferlijst!

Jade

Jade

15-06-2011 om 22:57

Geslaagd!

En ook hier 2 zeven´s op zijn cijferlijst........!

Het is achter de rug, na roerige jaren is dit een enorme opsteker voor hem

Jade

Jade

15-06-2011 om 22:57

Branc2 en joer,

Branc2: gefeliciteerd en Joer: heel veel succes en sterkte toegewenst met de spanning.

Jade

Jij ook gefeliciteerd wat kan je je toch trots voelen op je kind he!!

Hanny61

Hanny61

16-06-2011 om 09:56

Geslaagd!

Ook hier een geslaagde zoon. Hoewel de kans groot was, dat hij het zou halen, bleef het toch spannend. En nu heb ik al vanaf gistermiddag een grote grijns van oor tot oor. Zoon's middelbare schooltijd was niet bepaald makkelijk en het voelt als een prachtige afsluiting. Hij gaat International Businessstudies op de MBO doen, weer een nieuwe fase.

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2011 om 20:48

Van harte!

Voor alle geslaagden! En de herkansers veel succes!!!

Fiorucci

Fiorucci

16-06-2011 om 21:43

Yes!

Geslaaaaaaaaaaaaaaagd!

Monet

Monet

16-06-2011 om 22:28

Jaaaaaaaa

Zowel zoon als zijn vriendin zijn geslaagd!!!! en beiden geen onvoldoendes op de lijst!

Lynna

Lynna

16-06-2011 om 23:03

Geslaagd

Zoon is geslaagd, ben zoooo superblij! Iedereen gefeliciteerd!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.