Monet
29-04-2011 om 10:01
Eindexamens? hoe staan ze ervoor en wat zijn de plannen?
Eigenlijk hoor ik niet meer in deze rubriek, maar een van mijn zoons doet dit jaar wel eindexamen, net als zijn vriendin.
Hij doet zijn VWO examen, en tegelijk ook zijn IB-examen (int. baccelaureaat) Hij staat er redelijk goed voor, en wil hierna Int. business and management gaan studeren in Groningen, mits hij wordt ingeloot. Gaat dat niet door dan kiest hij bedrijfseconomie, ook in Groningen.
Zijn vriendin doet haar Havo examen. Ze staat er niet zo heel goed voor helaas. Ook weet ze nog niet wat ze wil gaan doen na de zomer. De meedraaidag op de HBO waaraan ze psychologie wilde gaan studeren viel zo ontzettend tegen dat ze nu echt geen idee meer heeft.
Ik ben heel benieuwd hoe het met de andere examenkandidaten staat dit jaar!

Hanny61
05-06-2011 om 12:02
Bij de chips
Bij diverse soorten chips van Smiths kun je voor € 2,99 een slinger laten maken. Ik heb inmiddels 'Hoera, (naam zoon) is geslaagd' in huis. (Nu maar hopen dat dit niet te voorbarig is). Vorig jaar heb ik na de examentijd overigens in de opruiming een 'Geslaagd'-slinger gekocht. Aanrader dus, voor de komende examenkandidaten!

branca2
06-06-2011 om 06:09
Ik durf niet
versiering halen durf ik nog niet ......ik heb dr zo'n slecht gevoel over.Weet iemand hier hoe het zit mischien mijn zoon heeft examen TL/mavo gedaan en kan als hij zou slagen een opleiding nivo 4 doen.Maar hij wil een opleiding nivo 2 doen als hij nou niet slaagt kan hij dan wel die opleiding nivo 2 gaan doen?

Jade
08-06-2011 om 14:34
Mijn zoon...
...vroeg gisteren of ik al een Nederlandse vlag had gehaald.......hijzelf heeft er wel vertrouwen in (da´s mooi), ik iets minder. Maar ik zal weleens gaan speuren....
Overigens heb ik wel een t-shirt besteld (als ie toch is geslaagd wil ik wel direct iets kunnen geven) met daarop de volgende tekst: "Ben ik geslaagd krijg ik dit kut t-shirt".

jessica 5
09-06-2011 om 01:19
Haha
Echt leuk!
Hier die wel of niet slagen. De eerste uitslag de 15 en de tweede de 16. Lullig als er een niet slaagd om die vlag met tas wel buiten te hangen. Doe het toch voor die welgeslaagd is. Zouw er wel een "wimpel"aan willen hangen als ze hier beiden geslaagd zouden zijn.
Koop ook nog geen versieringen. Taarten bij slagen zijn hier zo gemaakt.
Vreed mijn nagels op op de 15 en de 16 juni.Het zal er hier om spannen,zal al blij zijn met een herkasing,beiden voor eco.
Jade,Ik hoop dat ook jij die vlag kunt uithangen,nog even nagelbijten en volgende week weten we het.

branca2
15-06-2011 om 11:12
Pffffff spannend
over 3 uur weten we het al gaan we er van uit nioet geslaagd toch is het spannend....

joer
15-06-2011 om 16:45
Zenuwen!
Hier morgen vanaf 11.30 uitslag!
Ik ben bloednerveus, zoon zit er niet mee.
Zakken zit er echt in. Maar misschien een wonder en toch slagen?
JOER

branca2
15-06-2011 om 16:55
Jaaaa hier wel een wonder
Mijn zoon is geslaagd hoeraaaaa
vraag me niet hoe hij het geflikt heeft maar hij heeft zelfs 2 7's op zijn cijferlijst!

Jade
15-06-2011 om 22:57
Geslaagd!
En ook hier 2 zeven´s op zijn cijferlijst........!
Het is achter de rug, na roerige jaren is dit een enorme opsteker voor hem

Jade
15-06-2011 om 22:57
Branc2 en joer,
Branc2: gefeliciteerd en Joer: heel veel succes en sterkte toegewenst met de spanning.

branca2
16-06-2011 om 07:01
Jade
Jij ook gefeliciteerd wat kan je je toch trots voelen op je kind he!!

Hanny61
16-06-2011 om 09:56
Geslaagd!
Ook hier een geslaagde zoon. Hoewel de kans groot was, dat hij het zou halen, bleef het toch spannend. En nu heb ik al vanaf gistermiddag een grote grijns van oor tot oor. Zoon's middelbare schooltijd was niet bepaald makkelijk en het voelt als een prachtige afsluiting. Hij gaat International Businessstudies op de MBO doen, weer een nieuwe fase.

Monet
16-06-2011 om 22:28
Jaaaaaaaa
Zowel zoon als zijn vriendin zijn geslaagd!!!! en beiden geen onvoldoendes op de lijst!

Lynna
16-06-2011 om 23:03
Geslaagd
Zoon is geslaagd, ben zoooo superblij! Iedereen gefeliciteerd!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.