Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Tirza G.

Tirza G.

16-06-2010 om 22:32

En? kan ik al iemand feliciteren?

Zijn er hier al ouders van een succesvol geexamineerde? Hier in de straat hangen verscheidene vlaggen, leuk hoor! Jammer dat het hier en daar een beetje ondergesneeuwd wordt door voetbal-geweld.
Sláág je eens een keer, heeft de buurman de pui al opgetuigd met een overdaad aan oranje

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hahaha de vlag hangt uit...

Vandaag het verlossende telefoontje gekregen, geslaagd!!! Met als laagste cijfer een zes, verder wat zevens, een paar achten en een negen. Vorig jaar waren zijn cijfers niet zo geweldig en ik vroeg me wel eens af hoe het toch met hem verder zou moeten als hij niet zou slagen dus ik ben zo ongelooflijk trots op hem. En er hangt hier nu dus een belachelijke grote vlag uit het raam want ik had in de gauwigheid niet gezien dat hij zo groot was

Cakey

Bastet

Bastet

17-06-2010 om 07:21

Vanavond

Zoonlief krijgt vanavond na achten de uitslag!
Bastet

Ook

Hier dochter ook. Wij wisten het al om 14.30 uur...pff het wachten duurde nog langer dan toen ik zelf op de uitslag ooit moest wachten. O en de rest van haar vriendinnen (groep van 12 meiden+2 jongens uit de klas) ook! Dat verhoogde de feestvreugde ook nog...Maar we hadden zoveel bezoek en feestvierders (o.a. dat hele groepje) dat ik het niet eerder kon melden. En aangenomen op vervolgonderwijs van haar keus is ze ook al en dat was niet eens zo gemakkelijk,er werden er verschillende afgewezen....
groeten albana

Roos Vicee

Roos Vicee

17-06-2010 om 11:16

Ja hier ook eentje!

Geslaagd!
En net als de dochter van Albana, óók net bericht gehad dat hij is aangenomen bij vervolgonderwijs (en dat was bij hem ook helemaal niet vanzelfsprekend want naast dat er verschillenden werden afgewezen heeft hij nóg twee punten die problemen zouden kunnen hebben opgeleverd bij de intake). Dubbel feest dus!

Kaaskopje

Kaaskopje

17-06-2010 om 12:11

Ons 'hoort onderhand bij het meubilair' vriendinnetje van beide dochters. Ik vind het héél erg knap van haar! Vandaag hoort de vriend van mijn dochter het...

Iedereen met een geslaagd kind: van harte!

Jaaaaa

Hier ook, zoon voor VMBO T geslaagd. En aangenomen op vervolg onderwijs. Voor hem is de zomer nu al geslaagd.
Gelukkig de rest van de vriendengroep ook.
JOEPIE
Hier gehoord om 15.10 uur en meteen de vlag uitgehangen met een stapel boeken eraan, die hij zelf geselecteerd heeft. (vervelendste leraren).
Nu boeken inleveren en cijferlijst ophalen.
En de felicitaties voor alle andere geslaagden onder ons.
Gr Rymcke

Hillary

Hillary

17-06-2010 om 13:20

Word er altijd zo blij van

Mijn oudste begint komend jaar pas op de middelbare school en voor mezelf is het al even geleden, maar nog steeds word ik zo blij als ik al die vlaggen zie.

Wilma

Wilma

17-06-2010 om 14:37

Nichtje hier hoort ´t vanmiddag

En we leven erg met d´r mee !

Gefeliciteerd met jullie geslaagden ! Hangen jullie wel boeken aan de vlag trouwens, anders is ´t verschil tussen WK/gerelateerde vlaggen en geslaagden-vlaggen wel erg moeilijk .

Bastet, spannend !!!

Groetjes,
Wilma (voor 't eerst in deze rubriek !! )

Ise

Ise

17-06-2010 om 14:49

Spannend

Dochter wordt vanmiddag tussen 3 en 5 gebeld als ze gezakt is. Als ze geslaagd is hoort ze dat pas na 5 uur. Nog even in spanning dus. Het zal er om hangen. Ze heeft een moeilijk jaar achter de rug met veel ziekenhuisopnames en herstel daarvan. Maar we gunnen het haar zo......

manonM

manonM

17-06-2010 om 15:43

Jaaaaa

Om 1 uur vanmiddag wisten we het!
De vlag hangt heel provisorisch (vanavond doet Pap het goed) maar hij hangt met tas!!
Ik ben zo trots om mijn dochter.
Op naar Leiden!!!

Groeten

Jujube

Jujube

17-06-2010 om 15:53

Yesss

Zoon is net gebeld; geslaagd voor z'n Havo-diploma! De vlag hangt al uit. Nu op naar het volgende hoofdstuk: school voor journalistiek.
Vanavond gaat hij met een groep vrienden en vriendinnen uit, nadat ze hun cijferlijst hebben opgehaald. Als man straks thuis is trekken we de champagne open!
Groet,
Jujube

Sarcas

Sarcas

17-06-2010 om 17:56

Ook

Hier ook een geslaagde dochterlief! Bij gebrek aan vlag een bezemsteel gebruikt

Felicitaties aan de anderen!

Sarcas

Allemaal

alle geslaagden : van harte gefeliciteerd!
(beter een vlag aan een bezemsteel dan geen vlag

reina

reina

17-06-2010 om 19:06

Allemaal

Allemaal gefeliciteerd met jullie geslaagde kanjers!

reina

reina

17-06-2010 om 19:08

Sini (ot)

Laat je blijdschap niet verpesten door zo'n zielig type, jouw dochter is geslaagd, hij is gezakt wat mij betreft! Lekker laten wapperen je Estse vlag, ik zou hetr juist waarderen als je in mijn buurt woonde!!!

Ise

Ise

17-06-2010 om 19:24

Joepie

Ook hier hangt de vlag uit. En Sini...als ik de vlag van Estland zou hebben hing ik hem er uit solidariteit bij. Niets aantrekken van zulke humeurige types!

Rembrand

Rembrand

17-06-2010 om 19:41

Wat een blijdschap!

Van harte gefeliciteerd allemaal !!
Ik weet nog goed hoe opgelucht en blij we hier waren vorig jaar. De kinderen van mijn collega's op kantoor hoorden vandaag ook alle drie dat ze de vlag buiten konden hangen.
M.

Biene M.

Biene M.

17-06-2010 om 20:03

Wat een blij draadje

Gefeliciteerd allemaal!!!

Asa Torell

Asa Torell

17-06-2010 om 20:15

Allemaal gefeliciteerd!

Wat fijn zeg, al die geslaagden, en dan ook nog aangenomen op de vervolgopleiding!

Jujube

Jujube

17-06-2010 om 23:47

Sini e.a.

Trek je niets aan van zo'n ouwe zuurpruim. Sommige mensen moeten gewoon een leven gaan zoeken!

Iedereen gefeliciteerd overigens!
Groet,
Jujube

Bastet

Bastet

18-06-2010 om 07:19

Jaaaaaaaaaaaaa!

geslaagd!!!!
bastet

Vlagoplossing

Wij hebben ook zo'n probleempje, man uit ander land en dochter 'neigt' naar daar (is er trots op zeg maar en kokketeerd er graag mee...puber hé?)
Dus hebben wij van de winter al in man's thuisland een vlag gekocht (vooruitziende blik) en een paar weken terug hier ook een nederlandse (daar stónd ik dan weer op...). Man heeft het zeer charmant opgelost in de tijd dat we zenuwachtig moesten wachten...en beide vlaggen aan elkaar geniet. En toen de uitslag bekend was 'm natuurlijk opgehangen. T's is nu....:
'Hoe de wind waait, waait m'n vlaggetje...'
De ene windvlaag zie je de ene en de andere windvlaag de andere..
Iedereen tevreden.
En in onze (ook zeer nette) buurt vondt iedereen het een geweldig mooie inventieve oplossing van manlief was (dit na de nodige examenborrels dat wel..)
Missschien had je die zuurpruim ook een borreltje moeten aanbieden? Wordt ie vast vrolijker van!
groeten albana

Bastet

Bastet

18-06-2010 om 07:20

Gefeliciteerd allemaal!

Bastet

Bastet

18-06-2010 om 07:21

Jeetje sini

In het kader van het wk hangt bij mijn buurman gewoon de italiaanse vlag,niemand die zich stoort!

Biene M.

Biene M.

18-06-2010 om 11:17

Albana

Hier in de buurt zag ik ook twee vlaggen zo hangen, grappig!

Vera*

Vera*

18-06-2010 om 13:15

Gefeliciteerd!

Alle kinderen die hun ouders hebben laten zweten, gefeliciteerd met je diploma.

Rembrand

Rembrand

18-06-2010 om 14:06

Twee vlaggen ( ot ).

Hier niemand geslaagd ( vorig jaar wel ) en ivm de WK hangen er ook verschillende vlaggen in de tuin ( kleine vlaggetjes in de oranje kleuren, en kleine NZ vlaggetjes ). Als NZ speelt hangt de grote NZ vlag uit, en als Nederland speelt de oranje met de leeuw erop.
M.

Van harte!

Iedereen die is geslaagd!! Geniet er van.
Hier duurt het nog jaaaaren voordat er een vlag uit kan...hoewel...telt een ehbo-examen mee (zoon vandaag geslaagd) of B-examen muziek?

Tirza G.

Tirza G.

18-06-2010 om 20:20

Gefeliciteerd!

Wat heerlijk he, allemaal. Nog leuker dan toen je zelf slaagde, vond ik

Tirza

Asa Torell

Asa Torell

18-06-2010 om 21:15

Vlaggen (ot)

Hier een duitse man, maar een duitse vlag ophangen, dat zou ik echt never nooit niet durven. Een bepaalde mate van (veronderstelde) discriminatie neem ik dus blijkbaar als gegeven .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.