Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-06-2010 om 22:32
Zijn er hier al ouders van een succesvol geexamineerde? Hier in de straat hangen verscheidene vlaggen, leuk hoor! Jammer dat het hier en daar een beetje ondergesneeuwd wordt door voetbal-geweld.
Sláág je eens een keer, heeft de buurman de pui al opgetuigd met een overdaad aan oranje
Tirza
18-06-2010 om 23:47
Wow!
Gefeliciteerd allemaal met al die geslaagde zonen en dochters!
Hier in de buurt wapperen diverse Nederlandse en Turkse vlaggen met boekentassen eraan, en om de hoek een eigen vlag van een middelbare school, een kleurig en vrolijk geheel vind ik het. Lekker laten wapperen zou ik zeggen en feest vieren!
19-06-2010 om 08:40
Yep
Dochter is geslaagd en was gisteren ook nog jarig, dus feest alom. Ik kreeg bloemen van een vriend omdat het toch een soort afsluiting is, je levert je kind af 'klaar voor de wereld'. En zo voelt het ook wel een beetje. 't Is een fantastische, getalenteerde vrouw geworden, waar we heel trots op zijn!
23-06-2010 om 15:52
Allemaal
van harte proficiat met de geslaagden. Ik was op vakantie toen dochter het heuglijke nieuws kreeg, dus gisteren bij thuiskomst zag ik de vlag pas hangen. Wel had ze me door de telefoon al verteld dat ze cum laude is geslaagd voor het gymnasium en zij niet alleen, 5 vriendinnen van haar ook. Zoveel tegelijk is nog niet voorgekomen.