Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examenstunt

Wat hadden jullie vroeger als examenstunt? 
(En evt je kinderen). 


Wij waren allemaal verkleed en we gingen naar Walibi. De meesten hadden flesjes gemixte drank mee. Aangeschoten in de Goliath was een hele belevenis (niet gekotst). 

in het jaar dat mijn zus examen deed (het jaar voor ik op die school kwam) was de examenstunt zo uit de hand gelopen dat de directie in ieder geval tot aan ons examenjaar benadrukt heeft dat degenen die op enige manier in verband gebracht konden worden bij een eventuele examenstunt uitgesloten zouden worden voor het examen.

1x punkstijl en simpel pannekoeken bakken voor de hele school ( nooit aan beginnen).
En een keer de kantinedeur, waar geen alarm op stond opengelaten, savonds met bijna de hele klas naar binnen gegaan en overnacht, het alarm ging af, politie kwam met de conciërge en ze lieten ons blijven. De school afgesloten, versierd en na een half uurtje iedereen binnengelaten met drankjes en hapjes.

Fer13 schreef op 26-03-2023 om 18:01:

1x punkstijl en simpel pannekoeken bakken voor de hele school ( nooit aan beginnen).
En een keer de kantinedeur, waar geen alarm op stond opengelaten, savonds met bijna de hele klas naar binnen gegaan en overnacht, het alarm ging af, politie kwam met de conciërge en ze lieten ons blijven. De school afgesloten, versierd en na een half uurtje iedereen binnengelaten met drankjes en hapjes.

Fer, was die laatste keer in 1989?

IMI-x2 schreef op 26-03-2023 om 18:21:

[..]

Fer, was die laatste keer in 1989?

Ik denk 1985 als ik even terugdenk

Dolfje schreef op 26-03-2023 om 16:26:

[..]

Ik heb 2 keer Havo 5 gedaan en ik weet het ook echt niet meer.

Gek is dat hè? Ik ben echt heel diep in mijn geheugen aan het graven, maar het enige vage dat omhoog komt is dat ik door de gang liep en dat er iets omgeroepen werd, waardoor bleek dat de examenstunt begonnen was. En dat ik dat een beetje spannend en speciaal vond. Maar die herinnering is zo vaag dat ik geen idee  heb of het wel klopt.


Sassenach schreef op 26-03-2023 om 19:25:

[..]

Gek is dat hè? Ik ben echt heel diep in mijn geheugen aan het graven, maar het enige vage dat omhoog komt is dat ik door de gang liep en dat er iets omgeroepen werd, waardoor bleek dat de examenstunt begonnen was. En dat ik dat een beetje spannend en speciaal vond. Maar die herinnering is zo vaag dat ik geen idee heb of het wel klopt.


Ik denk dat het in mijn jaren gewoon niet zo spectaculair was of zo. Maar heb echt geen herinnering aan iets raars doen of het bedenken daarvan.

Onze school zou  een andere naam krijgen. Wij zijn allemaal in het zwart naar school gegaan. 's Middags was de begrafenis. Voor de school was een graf gegraven. Daar hebben we toen het naambord van de school begraven, compleet met toespraken en bloemen. 
Meer kan ik me eigenlijk niet herinneren. 

SuzyQFive

SuzyQFive

26-03-2023 om 21:06 Topicstarter

Beach1976 schreef op 26-03-2023 om 19:47:

Onze school zou een andere naam krijgen. Wij zijn allemaal in het zwart naar school gegaan. 's Middags was de begrafenis. Voor de school was een graf gegraven. Daar hebben we toen het naambord van de school begraven, compleet met toespraken en bloemen.
Meer kan ik me eigenlijk niet herinneren.

 

Hier was er altijd een feest ‘s avonds. Er heeft eens een Lelijke Eend in de school gestaan, op de 1e etage. Die was daar door 10 man de trap op gesjouwd, spectaculair!
In mijn jaar hebben we op school overnacht en hebben we de overlopen van de trappen vol gezet met bekertjes water. Beneden de hele gang vol gelegd met ballonnen, was ook wel grappig. Weet ook nog dat ik helemaal duizelig was van het blazen (niet genoeg van die pompjes…).
Het was hier in ieder geval altijd groot feest en erg leuk.

Wij hadden geen stunt, ik vermoed omdat het eerder eens uit de hand is gelopen.

Geen stunt, wel organiseerden we een thema feest de hele dag voor de hele school. Met spelletjes en muziek. Thema western. Gewoon heel gezellig.

Wij mochten absoluut de school niet meer in omdat het jaar ervoor het ontiegelijk uit de hand is gelopen met folie over de wc's en stront op de muren etc. (welke idioten bedenken dat joh?). Dus het was een beetje chillen op de sportvelden, niks spectaculairs.

Er was toen ik in de onderbouw zat ook een keer iets dat leerlingen met skippyballen onder aan de trap gingen staan toen het pauze was om mensen daarmee half in elkaar te meppen, vond ik ook zo'n actie die van een volkomen gebrek aan verstand en beschaving getuigde. 

De hele gang volpleuren met hooi in het hooikoortsseizoen viel ook niet voor iedereen in goede aarde. 

SuzyQFive

SuzyQFive

27-03-2023 om 00:36 Topicstarter

Bij ons op school hadden leerlingen vorig jaar trouwens alle kluisjes van de docenten volgegooid met strijkkralen. De docentenkluisjes hebben een postgleuf. Deed je je kluis open en dan kwam er een zooi strijkkralen naar buiten vallen. 

Wij hebben de brandslang op de wiskundeleraar gezet. Wat een hufter was dat. Hij had het verdiend!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.