Ton
12-02-2016 om 05:59
Fatale foute seksuele voorlichting Scholieren forum
Hallo ouders en jongeren,
Ik maak me ernstig zorgen over de onverantwoorde wijze, waarop in het Scholieren- forum seksualiteit anaal experimenteren voor pubers wordt aan bevolen. En zelfs de slogan wordt gehanteerd "het beste van ene man kan overkomen, is anaal te worden genomen". Zo krijgt een jongen van 12 en 14 jaar het advies, om anaal te gaan vingeren, tot de hele hand er in kan. Met de uiteindelijke bedoeling een dildo te gaan gebruiken. En als de kans zich voordoet, zich ook een echt te laten nemen. Met het vooruitzicht het net zo lekker te zullen vinden als een vrouw. Dat dit de kern van het mannelijke wezen ondermijnt, en in strijd is met de puurheid der relatie tussen een jongen en meisje wordt genegeerd. Een zekere Ziener die er voor waarschuwde, op deze manier van hetero- jongens homo's te maken, werd uitgescholden en verbannen. Omdat hij volgens de moderator de jongens hun anale pretjes niet gunde, en het met dat homo worden wel mee zou vallen.Ten onrechte wordt het lekker vinden van anaal experimenteren, als bewijs van homoseksuele geaardheid gehanteerd. Onjuist omdat anatomisch alle warmbloedige wezens voor anale streling vatbaar zijn. Helaas worden kinderen wijs gemaakt, daarmee maar te moeten experimenteren, en het lekker vinden aangepraat als bewijs van homoseksuele geaardheid. Het moge duidelijk zijn dat het activeren van deze gevoelscentra, de mannelijke ontwikkeling niet ten goede komt. Als we tegen dergelijke valse voorlichting geen stelling nemen, zullen er meer homo's en biseksuele jongens worden gemaakt, dan qua geaardheid geboren.

Ton
16-02-2016 om 02:05
Dankzegging
Done schreef;
Excuses zijn aanvaard
Veel geluk met de rest van jouw leven.
Met groet.
---------------------------------------------------------------
hallo done, fijn dat te vernemen, wens jou ook een gezond lang leven toe.
Groetjes Ton.

Ton
16-02-2016 om 02:29
Bedankt voor je aanwijzing
Stenna schreef; over de Song.
Vind het ook een erg mooie songtekst, dank M. Lavell. Alleen, Ton, denk ik dat de tekst bedoelt te zeggen dat de ik-persoon alsjeblieft niet gered WIL worden door gelovigen, welke dan ook.
-----------------------------------------------------------------
Hallo Stenna heb de Song nog eens beluistert, en deel je mening volkomen. Voor mij extra boeiend omdat ook ik meditatief van alle aardse liturgie afstand heb genomen. Bedankt voor aanwijzing ik heb de Song op genomen. Groetjes Ton.

Ton
16-02-2016 om 02:46
Begrijp ik je goed
Stenna schreef onder "verder"
Ik denk niet dat dit oprechte bekeerdrift is. Eerder een ongelukkige poging een discussie over het aangeboren of aangeleerd zijn van homosexualiteit te provoceren.
Hallo stella;
Begrijp ik het goed dat je mijn oprechte streven, om pubers tegen foute seksuele voorlichting te willen beschermen in twijfel trekt. Wel heb je gelijk dat het mooi mee genomen zou zijn, als daardoor de discussie weer zou worden aangezwengeld. Groetjes Ton.

Ton
16-02-2016 om 03:17
Mijn verzaken even goed maken.
Dat zeg ik: Pipo de Clown m...
Nogal bekrompen manier van denken van de TO. Homo 'worden' door anale stimulatie te ontdekken? Mwah, dacht het niet. Interesse voor het andere geslacht wordt (sluimerend) aangeboren en hoogstens kan het door sociale omgeving enigszins getriggerd worden. Maar het fijn vinden van anale stimulatie komt zeker ook bij hetero mannen voor. Net zo zeer als dat bij hetero vrouwen voorkomt.
Ik ken het artikel verder niet op het scholierenforum. Misschien is het een topic in een forum, net als hier? Zo ja, shit happens.
-------------------------------------------------------------------
Halo Pipo de Clown;
Sorry dat ik nu pas reageer, zag bij het naslaan dat ik je over het hoofd heb gezien. Het fijn vinden van anale stimulatie heb ik niet verworpen. Maar zelfs bevestigt met het anatomische gegeven, dat alle warmbloedige wezens daar vatbaar voor zijn. Dit is echter wat anders, dan dat men zich ook echt met anale seks inlaat. Volwassen mannen terzijde gelaten, is mijn bedoeling om pubers voor anaal experimenten te behoeden, die zo ver gaan dat dit tot echt genomen willen worden kan leiden. Er zijn meerdere artikelen van dien aard op het scholieren- forum. De homo-clan probeert ze zelfs grappig aan te bevelen, met de youtuby video "Sjon stop je hand in mijn reet". Gemakkelijk te vinden, door die tekst onder zoeken in te vullen. Ik vind hem walgelijk : Groetjes Ton

Jippox
16-02-2016 om 08:06
ton
Nu doe je het weer: mensen juist aansporen op zoek te gaan naar dit soort dingen: "Gemakkelijk te vinden, door die tekst onder zoeken in te vullen"
Snap je dat dit volledig in tegenspraak is met je zogenaamde boodschap dat dit gestopt zou moeten worden?

Ginny Twijfelvuur
16-02-2016 om 08:51
Ja dat snapt Ton best
Op iedere vraag komt een antwoord. Geen vraag, geen antwoorden dus.....

Klara
16-02-2016 om 09:30
Net als met kleuters
zul je nu dan wel heel hard moeten gaan negeren, want er is al heel veel voeding gekomen...

rode krullenbol
16-02-2016 om 10:13
Een lesje maatschappijleer
Op de keper beschouwd zit het leven eivol met keuzes. Sta er maar aan! Wee dan ook de eeuwige twijfelaar. Deze is ongetwijfeld beter af in een dictatuur, dan in onze moderne democratie met al haar keuzevrijheid.
Over keuzevrijheid gesproken? Ooit wel eens met een microscoop een druppel sperma onder een dekglaasje mogen aanschouwen? Nou, dan weet je het wel! Het is er chaos troef. Je zou er nog tureluurs van worden; van al die eigenwijze zaadcelletjes die maar lukraak elk hun eigen weggetje gaan. Vergroot je dat beeld uit naar onze samenleving, met al die mensen die zo maar hun eigen levenspad volgen; dan lijkt het misschien al net zo’n Augiasstal.
Toch is dat schijn die bedriegt. De biologie leert ons immers, dat het gaat om een geordende chaos . De ordening kent alleen wat meer variatie dan nogal eens verondersteld. Zo blijkt de mensheid weliswaar in meerderheid heteroseksueel, maar niet uitsluitend. Los daarvan; keuzevrijheid brengt hoe dan ook een caleidoscopische variatie aan levenskeuzen en levenslopen met zich mee. Voor wie oog heeft voor de positieve kanten daarvan, is dat schitterend!
De gedachte dat heteroseksuele jongens zouden kunnen worden verleid tot het aannemen van een homoseksuele identiteit is, hoe je het ook wendt of keert, een homofobe gedachte. Alleen al door de impliciete voorstelling van zaken, dat dit iets kwalijks zou zijn. Volgens mij overdrijf ik niet, als ik stel dat het vanuit deze angst slechts één stapje is naar homohaat en vervolgens ook weer een kleine schrede naar het haten van een samenleving die homofilie accepteert en faciliteert. Reden waarom klaarblijkelijk onbegrip over de emancipatie van homoseksuelen vraagt om een nadere toelichting op die gelijkberechtiging na eeuwenlange achterstelling en vervolging.
Welnu. Vertrouwen vormt de basis en het cement van het collectief van elke samenleving. Gebrek aan onderling vertrouwen frustreert t de boel of legt deze zelfs lam. De destructieve gevolgen ervan zijn nog wel het beste waarneembaar in geval van oorlog.
Het elkaar toevertrouwen van keuzevrijheid, of, in meer juridische termen uitgedrukt, het recht op zelfbeschikking is uiteraard ook een vertrouwenskwestie. Via wet- en regelgeving spreekt het collectief van de samenleving af binnen welke grenzen menselijk handelen dient plaats te vinden. Wie de wet overtreedt kan sancties verwachten. Berechting vindt plaats op individuele basis.
Wat te denken van het angstaanjagende beeld van de homoseksueel als boosaardige ‘predator’ met jonge jongens als bijkans willoze slachtoffers?
Ik vind het een venijnig (want stigmatiserend), alsook versleten (want achterhaald) cliché uit een tijd die reeds ver achter ons ligt. Zelfs ik, 50plusser, heb als kind de nodige assertiviteit en mediawijsheid meegekregen om mij goed te kunnen handhaven in een wereld vol van gevaar. Waarbij ik overigens ogenblikkelijk aanteken, dat het gevaar voor mij als vrouw vooral school in het onvoldoende erkennen van mijn recht op zelfbeschikking.
Wie denkt dat het te riskant is om mensen vrij te laten in het vorm en inhoud geven aan hun leven maakt een fatale denkfout met in ieder geval ook één fataal gevolg voor zichzelf: hij/zij maakt zich zorgen om het verkeerde. Wie homoseksualiteit stelselmatig verdacht maakt, dupeert niet alleen homoseksuelen, maar de samenleving als geheel. En daar kom je niet ongestraft mee weg.
Rode krullenbol

Pipo de Clown
16-02-2016 om 12:47
Oh, ik zie opeens mijn alias voorbij komen
Pipo de Clown had ik overigens zomaar even gebruikt. Ik ben gewoon Charliefox en vind het wel zo prettig om als zodanig hier mee te lezen of te reageren. Wilde alleen even laten zien hoe verwarrend het is om telkens met een andere nick voor de dag te komen.
Inhoudelijk de reactie van Ton (?) effe vluchtig doorgenomen. Vind het namelijk een ietwat onzin onderwerp. Maar aan Ton:
Kom er nou eens mee voor de dag waar je het nou precies over hebt op het scholierenforum. Had ik al eerder verzocht.
Gaat het om artikelen geschreven door de redactie? Of gaat het puur om het openbaar forum waarin elke idioot of serieus persoon iets kwijt kan? Ik ben even op die site geweest, maar kan vooralsnog niets vinden. Wél onder de pijler sex het eea gezien, maar dat is m.i. vrij normale inhoud. Dat is toch al jaren zo op internet? Kijk eens onder Viva onder de sex pijler. Gaat nog een wereld open voor je dan.
Dus kortom: Wordt eens concreet en link eens wat.
#CF

Ton
16-02-2016 om 16:51
Opgevraagde link.
Pipo de Clown reageerde met;
Gaat het om artikelen geschreven door de redactie? Of gaat het puur om het openbaar forum waarin elke idioot of serieus persoon iets kwijt kan? Ik ben even op die site geweest, maar kan vooralsnog niets vinden. Wél onder de pijler sex het eea gezien, maar dat is m.i. vrij normale inhoud. Dat is toch al jaren zo op internet? Kijk eens onder Viva onder de sex pijler. Gaat nog een wereld open voor je dan.
Dus kortom: Wordt eens concreet en link eens wat.
--------------------------------------------------------------------
Ik heb duidelijk gesteld dat het Scholieren-forum seksualiteit, de omstreden aanbeveling heeft gedaan. Als het door een redactie gedaan zou zijn, is dat toch niet minder verwerpelijk? Vul in het vakje zoeken "de Ziener" in, dan kom je vanzelf op die sites.
Groetjes Ton

Ton
16-02-2016 om 17:19
Verkeerde invalshoek
Jippox reageerde met;
Nu doe je het weer: mensen juist aansporen op zoek te gaan naar dit soort dingen: "Gemakkelijk te vinden, door die tekst onder zoeken in te vullen"
Snap je dat dit volledig in tegenspraak is met je zogenaamde boodschap dat dit gestopt zou moeten worden.
----------------------------------------------------------
Als leden van dit forum zoals o.a Pipo de clown daarom vragen, neem ik aan dat die dit niet doen om de foute voorlichting te verspreiden.
Maar gewoon de juistheid willen onderzoeken, van het door mij ter sprake gebrachte probleem. En dat verdient het zelfde zo niet meer respect, dan zij die zich daarvoor helemaal niet interesseren.
Trouwens als je via de media bijv. drughandelaren wilt blokkeren of arresteren, heeft dat ook bijwerkingen. Zoals bijv. dat ze dan worden gewaarschuwd en extra waakzaam zijn. Maar niets ondernemen is een vorm van goedkeuring, die tot de meeste verspreiding leid/.
Groetjes Ton

Ton
16-02-2016 om 18:30
Onjuiste benadering van mijn item
Hallo Rode krullenbol;
Om te beginnen heb ik nergens het qua geaardheid homo zijn in een kwaad daglicht gesteld. Maar wel bezwaar gemaakt tegen aanbevelingen, welke leiden tot zich anaal te laten nemen. Zodat de kans groot is om in herhaling te vervallen. En dat dit wordt aanbevolen met de leugen, probeer of het lekker is, zo ja dan ben je een homo. Dat is misbruik maken van het gegeven, dat alle warmbloedige wezens dit prettig vinden. Met maar een bedoeling, om pubers tot homoseksuele handelingen te kunnen verleiden. Pubers die dat als bewijs van hun homo zijn geloven, leggen zich daar bij neer en worden homo. Dat kun je goed of slecht vinden, de slinkse manier waar op ze daartoe worden gemanipuleerd is verwerpelijk. Jongens moeten weten dat het onjuist is, middels het genot van genomen worden, er achter te kunnen komen of ze homo zijn. Zodat de aanbevolen rede om dat maar eens even uit te proberen komt te vervallen. Voor wat je opmerking betreft over niet ongestraft weg komen, geldt voor mij het volgende.
Namelijk er naar te streven dat niet kan worden verweten, te hebben verzwegen wat gezegd had moeten worden.
Groetjes Ton.

Imogen
16-02-2016 om 19:16
onzin Ton
'Pubers die dat als bewijs van hun homo zijn geloven, leggen zich daar bij neer en worden homo.'
Flauwekul. Homo word je niet, dan ben je.
Als jouw redenering zou kloppen, zouden alle homoseksuele strenggelovige mannen en vrouwen die toch maar getrouwd zijn omdat de kerk hun homoseksualiteit ontkende, inmiddels hetero zijn. Is niet zo.

Ton
16-02-2016 om 21:03
Weerlegging van te simpele argumenten
Imogen schreef onzin Ton
Pubers die dat als bewijs van hun homo zijn geloven, leggen zich daar bij neer en worden homo.'
Flauwekul. Homo word je niet, dan ben je.
Als jouw redenering zou kloppen, zouden alle homoseksuele strenggelovige mannen en vrouwen die toch maar getrouwd zijn omdat de kerk hun homoseksualiteit ontkende, inmiddels hetero zijn. Is niet zo.
Je vergelijkt twee situaties met elkaar, die totaal niets met elkander van doen hebben. Die puber laat zich verleiden tot een experiment, waarvan men hem wijs heeft gemaakt, dat daarmee het homo zijn kan worden aan getoond. En wel als hij dat lekker zou vinden. Probeer het gewoon dus uit, wordt op het scholierenforum aan bevolen. Als de puber in dat experiment niet gelooft, waarom laat hij zich daar dan mee in. Om te weten te komen of het lekker is? En als dat zo blijkt te zijn, het om die rede juist niet meer te doen? Er zijn volwassen mannen die na dat experiment, in herhaling zijn vervallen. Laat staan een puber zonder ervaring met een meisje. Geloof en trouwen is daarmee niet te vergelijken, en staat in geen enkele relatie tot de systematische verandering van
seksueel gedrag. Groetjes Ton

Ton
16-02-2016 om 21:58
Nadere toelichting
Stenna reageerde met; verder
Ik denk niet dat dit oprechte bekeerdrift is. Eerder een ongelukkige poging een discussie over het aangeboren of aangeleerd zijn van homoseksualiteit te provoceren.
-------------------------------------------------------------------
Ik ben er inderdaad niet op uit om homo's tot hetero te bekeren. Maar beoog te bewerkstelligen, dat op forums pubers niet met foute onverantwoorde seksuele voorlichting worden geconfronteerd. En zou het geweldig vinden als daar van overheidswege controle op werd uitgeoefend. Groetjes Ton.

Arianna
16-02-2016 om 22:09
ik niet en...hou nou op! (allemaal)
Ik zou liever geen staat willen die ons allemaal censuur oplegt.
Zullen we vanaf nu deze beide draadjes gewoon helemaal negeren? Dit leidt allemaal echt nergens toe.
Vind ik.
* dit is dus ook mijn enige reactie *
Ton, zoek een gezellige hobby, misschien wat vaker lekker wandelen met je hond?

Ginny Twijfelvuur
16-02-2016 om 23:07
Klara
Hahaha met het negeren van drammende kleuters? Oh ja, bergen ervaring!

Ton
17-02-2016 om 03:14
Verkeerde invalshoek
Arianna reageerde met: ik niet en...hou nou op! (allemaal)
Ik zou liever geen staat willen die ons allemaal censuur oplegt.
-------------------------------------------------------------
Hallo Arianna;
Dit wil niemand denk ik, en is door mij ook niet voor gesteld.
Wat ik wel heb aan gedragen is controle op scholierenforums- seksualiteit. Om tegen onverantwoorde voorlichting aan pubers op te kunnen treden.
Groetjes Ton

Imogen
17-02-2016 om 07:16
Ton
gelukkig zijn de meeste pubers minder goedgelovig dan jij. Homo wórden, hoe verzin je het.

Ton
17-02-2016 om 16:59
Geen verzinsel van mij.
Imogen reageerde met: Ton
Gelukkig zijn de meeste pubers minder goedgelovig dan jij. Homo wórden, hoe verzin je het?
Als een ver gevorderde anaal experimenterende jongen laat weten dat het hem goed bevalt, krijgt hij het advies om zich ook eens echt te laten nemen. Als de jongen dan opmerkt, dan wordt ik toch homo,is het antwoord "nou en wat zou dat, ben ik ook is niks mis mee". Een ander stelt Pas bij het in herhaling vallen wordt je homo". Er zijn mensen die zeggen, je wordt pas homo als je dit doet op basis van verlieft zijn. De overgrote meerderheid stelt echter, dat ongeacht hoe men er toe is gekomen, het herhaaldelijk zich anaal laten nemen, onder homoseksualiteit wordt gerangschikt
Groetjes Ton

40er
17-02-2016 om 17:28
euh
Sorry hoor, negeren lukt niet meer!
So what, dan doe je het met jongens en meisjes. Biseksueel noemen ze dat!

M Lavell
17-02-2016 om 19:26
Wat is het bezwaar?
Ton ". Er zijn mensen die zeggen, je wordt pas homo als je dit doet op basis van verlieft zijn. De overgrote meerderheid stelt echter, dat ongeacht hoe men er toe is gekomen, het herhaaldelijk zich anaal laten nemen, onder homoseksualiteit wordt gerangschikt"
En?
Is die mening verboden?

Ton
18-02-2016 om 02:28
Reactie op de afsluitende vraag
M Lavell zijn reactie;
De overgrote meerderheid stelt echter, dat ongeacht hoe men er toe is gekomen, het herhaaldelijk zich anaal laten nemen, onder homoseksualiteit wordt gerangschikt"
En?
Is die mening verboden?
---------------------------------------------------------------------
Niet wettelijk maar klaarblijkelijk wel ongewenst op dit forum. Dat toen ik daar op attent maakte.als uitvloeisel van vergaans anaal experimenteren, dit als onzin verwierp. Groetjes Ton

M Lavell
18-02-2016 om 08:06
Ja, en
Er zijn ook mensen die die mening onzin vinden.
Is dat wel verboden?

Ton
18-02-2016 om 15:19
Relatieve in het gelijk- stelling
M Lavell reageerde met; Ja, en
Er zijn ook mensen die die mening onzin vinden.
Is dat wel verboden?
----------------------------------------------------------------
Hallo M Lavell; Welnee we zijn toch voor vrije meningsuiting. Dat vlekt echter niet uit, dat een doelgerichte weerlegging geloofwaardiger overkomt.
Groetjes Ton.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.