Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
fiets

fiets

03-12-2012 om 20:55

Fietsen naar school, in welke kleren.

Nu het wat kouder wordt/is buiten. Vraag ik mij af hoe jullie kinderen zich kleden als ze met de fiets naar school gaan. En laten jullie de kinderen ook fietsen als er natte sneeuw of sneeuw valt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anne Carin

Anne Carin

07-12-2012 om 09:01

Ha ha

Zoon hier is nogal een koukleum en een Pietje precies dus pakt zich héél goed in als hij naar scjhool gaat: dikke winterjas (moet een lang model zijn), sjaal (die heel precies om nek en hals wordt geplooid), muts (zo'n grote met van die flappen onder de kin) en skihandschoenen. Ha ha ha, en dat voor 5 min. fietsen! We wonen namelijk héél dicht bij school! Ik vind 't best maar moet er wel een beetje om lachen. Hij draagt 's winters ook altijd een hemd, daarover een tshirt met lange mouwen en daarover een trui of vest. Manlief is net zo dus hij heeft het niet van een vreemde!

Mijn dochter

Mijn dochter is precies het tegenovergestelde van de zoon van Anne Carin. Zij ging woensdag gekleed in een t-shirt met driekwartmouwen en een tussenseizoenjas naar school. School is 10 kilometer fietsen. Geen handschoenen mee. Kwam jankend thuis uit school, het was inmiddels gaan natte sneeuwen. Ze heeft het niet snel koud, maar schat het ook altijd te zonnig in en is meestal handschoenen e.d. kwijt, dus ik kijk niet meer op van een verzopen katje dat drijfnat thuiskomt. En op de een of andere manier is het uiteindelijk mijn schuld. Soms word ik er wel een beetje moe van.

skik

Iris

Iris

13-12-2012 om 16:24

Gevoerde broek

Onze kinderen, 13 en 16 fietsen als het koud is in een gevoerde broek. Je kunt ze nu ook bij H en M kopen. Donkerbruin en donkerblauw. Gewoon van katoen met een dikke laag van binnen. Het is ieder jaar wel weer even zoeken, zeker voor dochter. Kennelijk hebben ze voor meisjes geen gevoerde broeken. Maar zij draagt gewoon ook de jongensbroeken, kan haar niet veel schelen. Ziet er bovendien best stoer uit.
Verder goede water- en winddichte jas natuurlijk en ze hebben ook allebei een muts op. Ze moeten en stuk door de kale polder fietsen en dat is echt koud. Scheelt echt wel een paar graden met de stad. En gelukkig trekken ze zich er niet zo veel van aan af ze nu wel of niet voor gek lopen met muts of zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.