Ewald vissers
13-03-2013 om 20:31
Fringe bikini toestaan?
Hallo ik ben ewald vissers,
een alleenstaande vader met 3 dochters.
Ik heb een vraag aan jullie.
Mijn dochters van 13,15 en 18 jaar oud willen dus allemaal een fringe bikini. Dit blijkt een of andere hype te zijn.
Nou heb ik de vraag zie de link voor voorbeeld:
http://www.fringed.nl/fringe-bikinis.html
1. is dit te bloot
en 2 is de site te vertrouwen? Zo ja dan wil ik er wel 3 kopen voor me dochters. Alvast bedankt voor uw aandacht.

Vic
13-03-2013 om 20:35
Bikini
Ik zie er niets 'geks' aan. Het zijn toch normale bikini's? De site ziet er ook niet onbetrouwbaar uit, maar heeft geen Thuiswinkellogo.

Mach
13-03-2013 om 20:56
Hier
mijn dochter bekeek die dingen ook en vond ze erg mooi. Blijkbaar is het in. Ik vind ze verschrikkelijk. Maar verder lijkt er me weinig mis met die bikini's. Waarschijnlijk koopt mijn dochter ook zo'n lelijk ding. waarschijnlijk vind ik hem in de loop van de zomer ook best leuk...... ff wenne

wil40
13-03-2013 om 22:37
Ja, is een hype.
Is helemaal in deze zomer, leuk voor die jonge meiden. Verder lijken ze me niet meer bloot te laten zien dan andere bikini`s.

Ginny Twijfelvuur
13-03-2013 om 22:41
Haha
Het lijken wel de grobbebollen.
Ik moet er dus ook nog even aan wennen....
Maar voor de rest, ach als die meisjes dat nou leuk vinden, ik zou er ook geen moeite mee hebben om zoiets voor mijn dochter te kopen.

Rosa van der Zanden
13-03-2013 om 23:16
Ooo
Ik vind ze leuk! Nu nog een bikinilijf
Rosa van der Zanden

Kaaskopje
14-03-2013 om 00:00
De kale bikini
Als ik naar de kale bikini kijk zie ik een bikini waar ik, eind jaren '70/begin '80, al in rondliep. Voldoende bedekking naar mijn idee. Ik had nog niet kennisgenomen van deze hype, maar ik vind het eigenlijk wel grappig. Het is weer eens iets nieuws.

dirksmama
14-03-2013 om 09:14
Leuk
Dochter wil 'm ook, maar maakt zich zorgen of het wel kan omdat ze nog geen borsten heeft...
Voor mezelf, bestaan ze ook in badpak of boerkini-versie?

albana
14-03-2013 om 09:24
Niet bloter dan anders toch?
Ze hebben deze bikini ook in gewone winkels, is misschien een tip als je ze liever niet via internet koopt. Jongste (14) is er helemaal weg van...die zal er dus wel 1 kopen van d'r kleedgeld. Maar die heeft kleine borsten en verder een fotomodellenfiguur dus die staat altijd alles. Oudste heeft er 1 gepast en vond het niet geweldig. Die heeft een behoorlijke cupmaat en daardoor wapperden die touwtjes nog ver van d'r lijf....De bikini is niet geschikt voor een grotere cupmaat, zat ook niet lekker. Armen omhoog en ploep, hij was al omhoog geschoven.
Ik vind ze trouwens niets bloter dan 'gewone bikini's'.
Gewoon hetzelfde model. Maar ik heb alleen gezien wat oudste aan het aanpassen was.
groeten albana

Tijgeroog
14-03-2013 om 10:12
Huh?
Ik heb er niet zo'n heel goed gevoel bij, behalve een e-mailadres staat er helemaal geen contactinformatie op de site, geen adres of woonplaats, geen telefoonnummer. Dan zou ik liever voor een andere site kiezen.
Het valt me trouwens op dat je op heel veel fora je vraag gesteld hebt.

albana
14-03-2013 om 10:16
Misschien reclame?
Misschien is het reclame? Koop allemaal bij deze site!???
Maar je kunt ze dus gewoon overal in winkels kopen hoor.
groeten albana

Suze
14-03-2013 om 10:59
Leuk maar niet via deze site
Ik zou ze niet via deze site kopen. Inderdaad geen contactgegevens behalve e-mail - lijkt mij niet fijn. En bovendien: levertijd 15-60 dagen!!!!
Oftewel, ergens anders kopen.
Wel leuke bikini's, maar denk dat mijn dochter ze niets vindt.

Tijgeroog
14-03-2013 om 12:26
Sorry
Ik zie dat ik je onterecht beschuldig van het plaatsen op meerdere fora. Als je googlet vind je links naar een hoop website van de centra voor jeugd en gezin, mar dat komt doordat die de berichten van ouders online op hun website plaatsen. Excuses hiervoor.

Anneque
14-03-2013 om 15:14
Lol
De Grobbebollen.....dat is het precies
Sorry, schoot er erg van in de lach.
Serieus on topic: ik vind ze niet te bloot, maar idd lijkt de site niet 100% betrouwbaar. Zou ze elders kopen. Voor iemand met weinig boezem (weet ff niet wie dat vroeg) zijn ze heel geschikt, lijkt me, juist vanwege die grobbebollenlook (sorry!). Dan lijkt het nog wat, zeg maar.

Tango
14-03-2013 om 21:48
Ligt er een beetje aan
Hoeveel borst je dochters hebben. Op de foto's vind ik ze bij de vrouwen met wat grotere borsten wel erg bloot. Als ze nog weinig hebben lijkt het me geen probleem. Ik hoop overigens niet dat mijn dochter er 1 wil want ik vind het niets...

albana
15-03-2013 om 07:52
Grotere maat cup
Bij oudste die een behoorlijke cup heeft stond het nogal 'raar'. De stof rekt niet écht mee en er zit geen fatsoenlijke cup in genaaid en ook die draadjes bungelen dan maar wat in het wilde weg. Die leek het zo op het eerste gezicht leuk, maar dat was gauw over toen ze er 1 pastte...Ze wilde er niet eens mee de kleedkamer uitkomen.
En daar houd oudste niet van, die wil dat het goed zit zodat ze er ook nog mee kan zwemmen/duiken etc.
Voor jongere kinderen of meiden met wat minder borst lijkt het me wel leuk.
groeten albana

Roosje
15-03-2013 om 20:25
Hmm
Schijnbaar ben ik de enige, maar ik twijfel een beetje aan de vraagsteller...

Yvonne
16-03-2013 om 06:21
Nee roosje
je bent niet de enige al direct toen ik het bericht van Ewald las dacht ik dat dit de eigenaar van de webshop zou zijn. Die behalve klanten probeert te werven ook verbeter-tips voor zijn webwinkel probeert te vergaren. Toen ik naar de webwinkel keek (ja, het aantal bezoekers is omhoog gaan!) had ik geen reden om aan mijn gedachten te twijfelen.
Ik heb geen dochters en zelf geen belangstelling voor een grobbebol bikini.

P
16-03-2013 om 10:44
Roosje
Dan heb je de draad niet goed gelezen (of er zijn antwoorden verwijderd). Ik heb ook gegoogeld maar er niets van gezegd.

Karin*
16-03-2013 om 11:32
Ik twijfel ook roos
Ik twijfelde ook al gelijk hoor
"Mijn dochters van 13,15 en 18 jaar oud willen dus allemaal een fringe bikini"
alsof een dochter van 18 dat nog met haar vader gaat overleggen? en dat de vader die dan gaat bestellen? Yeah right...

Karin*
16-03-2013 om 11:33
Dochter
mijn dochter vindt trouwens dat ze eruit zien alsof er een kleuter in heeft zitten knippen

Fleur Mas
16-03-2013 om 14:07
Kassa of radar
Het kassa of radar forum staat bol van deze tent, er wordt niet geleverd