Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Fiene

Fiene

02-02-2016 om 15:46

galajurken

Dochter heeft in april gala. Ze heeft dus een galajurk nodig. Ze heeft geen flauw idee waar ze moet gaan zoeken (en ik ook niet). Haar vriendinnen zijn slank en staat alles en zijn al klaar. Zij heeft een maat 40/42, en l dus. Wie heeft tips voor haar hoe ze dit kan aanpakken. Het liefst heeft ze een lange jurk met split.

Fiene

Fiene

28-02-2016 om 09:20

he,he

We zijn een stap verder. Het wordt geen maxi dress. Die heeft ze gepast en het stond erg suf volgens haar. Ze kijkt nu naar kortere jurken, inderdaad, tot op de knie, Lilian. Daar is ook aanzienlijk meer keus in. We hebben nog steeds geen tijd gehad om naar een winkel te gaan maar dat komt hopelijk snel.

Nicky de derde

Nicky de derde

29-02-2016 om 12:48

je mag 'm hier denk ik wel lenen

Dochter heeft wat wij noemen een jaren '50 figuur. Volle borsten, volle heupen, slanke taille. Voor haar gala hadden we in Griekenland voor 30 euro een prachtige zwarte galajurk gekocht in zo'n nepmerken winkel. Bewerkt bovenstukje met daaraan wapperend voile. Spaghettibandjes, kuitlang, maat 40/42. Mocht je niks vinden, dan wil dochter de jurk vast wel aan jouw dochter uitlenen. Wij wonen in het midden van het land.

Fiene

Fiene

02-03-2016 om 13:41

Nicky

Bedankt voor je aanbod. Mocht het echt niet lukken, dan kom ik nog bij je terug. We zijn nog steeds bezig.

Nicky de derde

Nicky de derde

02-03-2016 om 17:22

Prima!

Ik hoor het wel!

goede ervaring bij

...de galazaak in Amersfoort, en ook bij de outlet van de galazaak in Leusden.

Al wat gevonden?

Ben wel benieuwd.

Fiene

Fiene

18-03-2016 om 19:57

lilian

Vandaag toevallig met dochter naar een galaverhuurbedrijf geweest hier, dat stopt. Deze heeft jurken te koop, nu. Dochter heeft veel gepast. En 1 zat prachtig. Het bovenstuk moet iets vermaakt worden. Ze denkt nog even na maar het lijkt hem te gaan worden.

fijn!

Dat geeft rust he

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.