Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Gender

mijn dochter van 14 wil niet zwemmen omdat ze een jongen wil zijn. Ze zien dan haar borsten en dat wil ie niet. 


En hoe gaat het met gym?

sandy15 schreef op 25-04-2022 om 23:08:

bedankt voor reactie en was ook niet echt een vraag ik moet er nog helemaal in komen dat ik nu nog een zoon erbij heb en geen dochter meer en zeker straks met de zomervakantie het warm is hij dus niet gaat zwemmen maar misschien dus wel met binder en shirt aan. En zit voor het eerst op een forum

Nou dat kan ik me goed voorstellen ik zou daar ook zeker wel wakker van liggen als mijn kind zoiets verteld

absor schreef op 26-04-2022 om 09:56:

[..]

Nou dat kan ik me goed voorstellen ik zou daar ook zeker wel wakker van liggen als mijn kind zoiets verteld

Het is een hele verandering. Vind het wel mooi om aan de openingstekst te zien dat moeder zelf ook in transitie is. Ze begint met 'ze' en 'dochter' en schakelt in haar laatste zin over naar een voorzichtige 'ie'. 

clivia53 schreef op 25-04-2022 om 12:19:

Wat wil je met dit topic ?

Ik heb er normaliter een hekel aan als iemand op een forum deze vraag stelt, maar deze keer vroeg ik me hetzelfde af.

MoederBarberin schreef op 26-04-2022 om 10:09:

[..]

Het is een hele verandering. Vind het wel mooi om aan de openingstekst te zien dat moeder zelf ook in transitie is. Ze begint met 'ze' en 'dochter' en schakelt in haar laatste zin over naar een voorzichtige 'ie'.

En eindigt in haar volgende reactie met “hij” 😊

Welkom op ‘t forum Sandy! 
Hopelijk heb je iets aan ‘t “ouders van verzamelen!” topic

Hoe voel je je erbij? 

(En er zullen mensen zijn met een mening over je zoon, lekker laten en negeren)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.