Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

goede pocketprinter telefoon puber



Mijn dochter wil voor haar verjaardag graag een pocketprinter voor haar telefoon. Nou heb ik al aan haar gevraagd welke, maar ze weet het niet.
Dus, wie heeft er ervaring mee en kan er eentje aanbevelen?
Ze wil het voornamelijk gaan gebruiken om leuke foto's uit te printen en er een klein plakboek van te maken.
Kleur zou leuk zijn.
Wat is handig, met rol, zonder rol, ik lees er zoveel over,
Ben wel benieuwd of iemand er 1 heeft en wat je ervaring er mee is.

alvast bedankt.

Hier heb je toch al een topic over geopend dacht ik.

Ciska78

Ciska78

13-04-2022 om 08:25 Topicstarter

ik hoop onder puberteit meer reacties te krijgen

Een HP Sprocket. Papiertjes zijn prijzig maar via bijvoorbeeld Amazon vaak goedkoper te krijgen.
Papier op een rol is vaak zwart wit thermopapier. Dat vervaagd uiteindelijk vaak.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-04-2022 om 09:39

Hulda schreef op 13-04-2022 om 09:00:

Een HP Sprocket. Papiertjes zijn prijzig maar via bijvoorbeeld Amazon vaak goedkoper te krijgen.
Papier op een rol is vaak zwart wit thermopapier. Dat vervaagd uiteindelijk vaak.

Kind heeft deze al een aantal jaar geleden van Sinterklaas gekregen en de foto's blijven mooi. 

Hulda schreef op 13-04-2022 om 09:00:

Een HP Sprocket. Papiertjes zijn prijzig maar via bijvoorbeeld Amazon vaak goedkoper te krijgen.
Papier op een rol is vaak zwart wit thermopapier. Dat vervaagd uiteindelijk vaak.

Ik was benieuwd maar die zijn vooral uitverkocht, was mijn eerste indruk. Wel een leuk ding! 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

13-04-2022 om 17:14

https://www.bol.com/nl/nl/p/hp-sprocket-new-edition-mobiele-fotoprinter-luna-pearl/9200000097663494/?referrer=socialshare_pdp_www

Hij is nog gewoon leverbaar. En een beter alternatief dan zo'n enorme polaroid camera die je vervolgens nooit meeneemt. 

Ciska78

Ciska78

13-04-2022 om 21:54 Topicstarter

ik ga daar eens naar kijken, dank je

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.