Auwereel
01-01-2014 om 01:27
Half leeg nest met Oud&Nieuw
Dochter heeft voor het eerst Oud&Nieuw elders gevierd. Kaal hoor, met maar de helft van de kinderen...

wil40
01-01-2014 om 09:51
Leeg nest.
En zo verlaten de kuikens steeds meer het nest op weg naar zelfstandigheid. Het hoort erbij, maar heeft zeker de tijd nodig om te wennen. Alle goeds voor 2014!

neteret mut
01-01-2014 om 10:38
hier ook
Dit jaar ineens kregen de kinderen zin om toch eens mee te vieren op de grote markt bij de wisseling van het jaar, daar is een groot vuurwerk en muziek , hapjes en drankjes. Andere jaren was er geen interesse en nu ineens bijna alle kinderen daarheen (met vrienden). Geen idee hoe laat ze thuis kwamen, liggen nu nog op 1 oor

Kaaskopje
01-01-2014 om 10:45
hier ook
Het went De reacties die ik via Facebook las lieten zien dat ze helemaal in hun element waren met hun vrienden. Wat wil je nog meer?

Marjoleine64
01-01-2014 om 10:46
Oudste is op vakantie
dus wij hebben al sinds het weekend maar één zoon thuis. Lekker tapas gegeten en TV gekeken en daarna vuurwerk gekeken. Oudste komt morgen weer thuis, hij is met school een weekje skien en zal wel oud en nieuw gevierd hebben met zijn nieuwe ski-vrienden.

Tonny
01-01-2014 om 13:46
Geheel leeg
En raar, ik was er gisteren wat weemoedig onder, ook al hebben allevier hele lieve partners gevonden en met hen een bijzonder jaarwisseling gevierd - twee de zoveelste keer, twee voor het eerst.
Mijn positie verandert en dat is even wennen.
Het leven gaat zo ongelooflijk snel, onvoorstelbaar.

Katniss
01-01-2014 om 13:55
Ja, zo gaat dat...
Negen jaar geleden vierde ik Oud & Nieuw met dikke buik (37 weken zwanger en heel erg aan het wachten tot ze eens zou komen), en een kleuter die lag te slapen. In de jaren daarna wisselend met de kinderen of met anderen, of met anderen en de kinderen. Dit jaar zijn ze voor het eerst allebei opgebleven (14 en 8), dus dat was wel heel gezellig.

Auwereel
01-01-2014 om 16:53
De tijd vliegt!
Inderdaad vliegt de tijd. Als ik nou mensen met een baby zie, denk ik, is het nou echt al 15 jaar geleden en als ik dan naar mijn zoon kijk (die afgelopen jaar een beer van een kerel is geworden) denk ik: ben jij echt nog maar 15? En als ik de studenten in mijn omgeving zie, dat volgend jaar mijn dochter een van hen is, onvoorstelbaar, pas geleden was ze nog zo klein?!
Ik hield het niet droog toen bij de Top2000 Marco Borsato met "Dochters" langskwam, terwijl ik geen Borsatofan ben!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.