Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
tonny

tonny

31-03-2009 om 22:28

Het eindexamendraadje 2009

Hoe is het met jullie examenkandidaten? Gaat alles wat naar wens of is het stressen geblazen?

Hier een eindexamenkandidate VWO 6. De laatste tentamens beginnen morgen. En er staan nog negen schooldagen (geloof ik?) op de agenda voordat het centraal examen aanbreekt.

Tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

20-06-2009 om 20:02

Vlag.

Wij hebben hem gisterenavond binnen gehaald en hangen hem nu niet meer op.
M.

Brianna F

Brianna F

20-06-2009 om 20:48

Tonny

Ook van harte. iedereen is geslaagd zeg, wat heerlijk. Je zult toch maar met een gezakte dochter of zoon tussen al deze jubelende moeders zitten.
Die vlag die laat ik lekker nog een weekje hangen hoor.
Hij is wel een stukje korter, want met tas en boeken eraan brak hij zomaar doormidden.
2 keer is de vlag met stok hier gestolen, ik had nu een goedkoop stokkie aangeschaft. Peperkoek dus.

Tirza G.

Tirza G.

20-06-2009 om 22:32

Boeken?

Hier zitten echt geen boeken in de tas hoor Ik denk dat we hem morgenavond binnenhalen. Dan begint de gewone werkweek weer voor de rest van de mensheid

Tirza

Brianna F

Brianna F

21-06-2009 om 20:04

Tirza

Die boeken zitten ook niet in de tas, die hangen aan een touw aan de vlaggenstok. Vandaag kleddernat geregend en dochter vond het top.

Marion

Marion

21-06-2009 om 21:18

Vlag

hier blijven de vlaggen over het algemeen hangen tot de dag van de diploma uitreiking. In ons geval is dit op 16 juli

reina

reina

21-06-2009 om 22:20

Super

Tonny en Tirza, ook jullie _ jullie kinders uiteraard: VAN HARTE!!

Jujube

Jujube

21-06-2009 om 22:51

Heee

Allemaal geslaagden hier! Gefeliciteerd met jullie kinderen, lijkt me een enorme opluchting!
Zoon gaat naar 5 Havo, dus volgend jaar zit ik nagels te bijten.
Groet,
Jujube

Jade

Jade

22-06-2009 om 10:57

Alle geslaagden....

....van harte gefeliciteerd

Bastet

Bastet

22-06-2009 om 14:49

Jujube

Mijn zoon ook,kunnen we samen nagels bijten volgend jaar..
Groetjes,Bastet

Brianna F

Brianna F

22-06-2009 om 15:20

Ook

Andere dochter volgend jaar ook.

Jujube

Jujube

22-06-2009 om 19:28

Bastet

Hee leuk! Welk profiel heeft je zoon? De mijne E & M.
Groet,
Jujube

Juanna

Juanna

23-06-2009 om 11:54

Wanneer uitslag herexamens havo?

Weet iemand wanneer de uitslag is van de herexamens havo? Ik kan het nergens vinden tussen de papieren van de school.

Juanna

Juanna

23-06-2009 om 13:14

Bedankt

Nee, het staat niet op de website van de school. Dochter is nu bezig met haar herexamen, en gaat het na afloop ook zelf vragen. Maar ik was ook zo benieuwd. Ik hoor het dan hopelijk vanmiddag van haar.

Bastet

Bastet

23-06-2009 om 18:18

Jujube

Grappig,de mijne ook!)
Groetjes,bastet

joer

joer

24-06-2009 om 15:15

En herexamens vmbo?

Zoon heeft toch gekozen om zijn wiskunde te herkansen. Kwam 3 tiende punt tekort voor een 7 op zijn cijferlijst.

Kan ook nergens vinden wanneer de uitslag van de herren bekend worden gemaakt.

Iemand idee?

Groeten JOER.

Suzanne

Suzanne

01-07-2009 om 11:18

Juanna en joer!

Hebben jullie de uitslag al? Komt hij vandaag? Duim voor jullie en jullie pubers!

Dilpoma uitreiking

Vanavond is de diploma uitreiking.
afsluiting van vier roerige jaren

Juanna

Juanna

01-07-2009 om 18:25

Yes! geslaagd!

De herkansing was een dikke voldoende! Ze is geslaagd!

Wat een opluchting!!!

********FEEST********

Suzanne

Suzanne

01-07-2009 om 18:46

Juanna-dochter van harte!

Wat heerlijk! Lekker op naar de volgende stap.
Hier was de diploma-uitreiking gisteravond. Erg mooi gedaan met van iedere leerling een powerpoint-presentatie met foto's van toen ze net op school kwamen en aan het einde van hun schooltijd, met begeleidend praatje. Duurde lang maar wel een mooi waardevol afscheid.

Tirza G.

Tirza G.

01-07-2009 om 20:20

Wij mogen

vrijdag. Leuk leuk leuk. En heeeeeeeeet in de aula met plat dak ))

Tirza

joer

joer

01-07-2009 om 20:24

Ik weet het nog niet

Volgens mij zouden de herkansers vandaag gebeld worden met de uitslag.

Maar ik heb s'ochtends gewerkt en ben s'middags veel weg geweest. Verder niemand thuis omdat vader en zoon in New York zitten.

Misschien is zijn cijfer naar e-mail van zoon gestuurd maar daar kan ik dus niet bij.

Of ze moeten nog bellen en anders zien we het op zijn cijferlijst staan op vrijdag 3 juli bij de diploma uitreiking.

Het is natuurlijk minder spannend omdat zoon gewoon geslaagd is en de herkansing was om van een 6 een 7 te maken op zijn cijferlijst.

Juanna en dochter wat een opluchting! Gefeliciteerd!

Groeten JOER.

reina

reina

02-07-2009 om 06:22

Juanna

Gefeliciteerd!

Rembrand

Rembrand

02-07-2009 om 08:54

Hier ook gisterenavond diplomauitreiking.

Het was heel leuk, maar zo verschrikkelijk warm.........
Van elke leerling lieten ze ( powerpoint ) een foto zien van hoe hij of zij eruit zag bij aanvang van de schoolperiode en nu. Verder een persoonlijk gedicht voor elke leerling en een prachtig jaarboek met foto's van alle leraren en leerlingen ( in leuke poses en verkleed in de kleding van hun toekomstige beroep !).
Hij vond het wel leuk, maar ik zag dat hij in zijn gedachten al afscheid had genomen van deze school. De laatste jaren is hij hier niet echt happy geweest namelijk.
Als het goed is zitten wij er over drie jaar weer ( als onze middelste zijn Havo zonder doubleren doet haha ).
M.

Brianna F

Brianna F

02-07-2009 om 08:57

Juanna

Proficiat! Dat zal een opluchting zijn.

Juanna

Juanna

02-07-2009 om 09:13

Bedankt allemaal

Het is zeker een opluchting! Volgende week diploma uitreiking, en dan lekker lang vakantie.

Tirza G.

Tirza G.

02-07-2009 om 16:37

Hoe lang

dúúrt zo'n uitreiking dan wel niet, met al die tralala er om heen? Hier worden op één avond zo'n 80-100 diploma's uitgereikt, de geslaagden gaan eerst naar een apart lokaal om te tekenen en marcheren daarna de aula in waar ze worden opgewacht door de laaiend enthousiaste menigte
Vervolgens worden ze 1 voor 1 naar voren geroepen, kort persoonlijk praatje, hand, diploma, volgende. Toch wel 2 minuten per kind. Ben je 160 minuten bezig, waarvan 158 voor volstrekt oninteressante types Daarna is het borrelen, hapjes, ijs, haring, heel de reut - erg leuk. Maar, al met al, het is een hele zít. Je mag blij zijn als je om 23 uur thuis bent.
Hoe doen ze dat dan met al die PP-presentaties enzo? Dat duurt dan toch helemaal een eeuwigheid?

Tirza

joer

joer

02-07-2009 om 18:20

17.00-19.00

Het is onze eerste diploma uitreiking. Weet dus niet zo goed wat ik moet verwachten.

Het duurt ongeveer 2 uur voor 2 vmbo klassen met in totaal 40 of 50 kinderen.

Ik denk gewoon een praatje van de directeur, daarna elk kind naarvoren even tekenen en een handruk en klaar.

Daarna nog even borrelen. Ik ga er van uit dat ze er geen heel spectakel van maken in die twee uurtjes tijd.

We zullen het zien morgen.

Groeten JOER

reina

reina

02-07-2009 om 21:23

Ach

Geniet ervan, die uitreiking.
Ik heb de laatste 2 van zoon gemist, de een-na-laatste omdat men zijn eindwerkstuk kwijt was (!) en dat pas in oktober op school teruggevonden werd en hij zijn diploma toen alsnog even kon ophalen bij de administratie, de laatste keer omdat ze pas eind september de diploma's uitreikten, maar hij de zijne al nodig had in juni om mee te sturen met zijn sollicitatie (ze wilden het na veel soebatten wel vast meegeven) en hij tijdens de uitreiking al hoog en breed kok was op een schip ver weg. Vond ik jammer, het zijn toch belangrijke momenten ( maar daar dacht ROCvA anders over...)

Twee uur

hier waren zo,n 120 leerlingen,er werd iets verteld over de leerling ,foto,s erbij via powerpoint,dan ging de leerling zijn diploma tekenen op het podium,terwijl het verhaaltje van de volgende leerling al werd verteld,zo liep het vlot door.
na het officiele gedeelte een hapje en drankje op het schoolplein,al met al duurde het zo,n twee uur.

reina

reina

03-07-2009 om 08:42

Cameron

Wat leuk, zo'n smoelenboek met foto's van toen en nu! Kan me voorstellen dat ze daar uitgebreid in gaat zitten kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.