Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Emma

Emma

28-11-2011 om 09:01

Hoeveel frisdrank

Een beetje een gekke vraag, maar hoeveel frisdrank drinken de pubers bij jullie? En mogen ze onbeperkt de koelkast leegplunderen? Ik krijg hier (met name) de cola niet aangesleept. gisteren wilde ik zelf eens een lekker glaasje cola pakken, wat denk je? Alles op! Ik vind het echt niet leuk meer. Na een discussie met manlief vragen we ons nu af hoe dat bij anderen gaat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marjan Vlaardingerbroek

Marjan Vlaardingerbroek

02-12-2011 om 14:09

Standaard

Wij halen 1x per week standaard boodschappen en ooit hebben we eens ingesteld 2xcola, 2xsinas, 2xlemon drink allemaal light eigen merk lidl. (Waarschijnlijk heb ik eens geteld wat we terugbrachten aan statiegeld) Dit is voor 2 grote 2 kleine per week. Als ik iets over hou haal ik de week er op minder. Is er eens iets in de aanbieding haal ik alvast voor de week er op.
Bij het eten drinken we iets zonder prik (kinderen siroop) en ik moet zeggen dat de kinderen dat vaak tussendoor uit zich zelf ook pakken.

Anneke

Anneke

02-12-2011 om 19:41

Verbaas me wel..

Ik verbaas me wel hoeveel frisdrank er wordt gedronken. Onze kinderen. 12 en 15 lusten niet eens prik, heb het ze vroeger ook nooit aangeboden, misschien ligt het daaraan. Ik heb eens in de twee weken één fles cola light en twee flessen fanta. Ik drink af en toe een glaasje cola, soms bij het eten. Mijn man drink daarentegen wel veel frisdrank en hij drinkt die fles fanta leeg. Ik vind dat er te veel troep, suikers, kleurstoffen, koolzuur in zit. Ja, ook in cola light, maar dat drink ik niet iedere dag.
Bij het eten drinken we water of soms limonadesiroop.
Verder wordt hier appelsap en thee en veel melk gedronken.
De kids hebben nooit gaatjes in hun gebit, scheelt ook weer. Vriendjes van de kinderen willen meestal wel frisdrank drinken.

Fiorucci

Fiorucci

03-12-2011 om 18:01

Anneke

Mja, weet je, kwa suiker enzo ontlopen frisdrank,appelsap en siroop elkaar niet zo,hoor. Hier drinken de kinderen best graag frisdrank, zonder gaatjes te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.