Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
gebella

gebella

03-07-2012 om 23:07

Hoge telefoonrekening

Vanavond heb ik ontdekt dat de laatste telefoonrekening niet rond de 70 euro was maar ruim 400 !!
Natuurlijk direct de gesprekskosten bekeken en daar de telefoonnummers met de hoge kosten bekeken.
Blijken het dus telefoonnummers te zijn van runscape, habbohotel e.d.. Google leert mij voorts dat je als je een nummer belt je credits krijgt voor je spel.
GGGrrr, mijn zoon heeft al een preek gehad en mag nu even wegkwijnen in bed.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

04-07-2012 om 00:07

Hier ook gebeurd

Dochter had niet zo'n goed inzicht in wat ze met haar abonnement mocht doen en moest laten, dus na 2 maanden viel er een gepeperde rekening op de mat. Woest was ik. Het heeft even geduurd, maar ze heeft het terugbetaald. Op een gegeven moment ging het mij niet meer om het geld maar om het principe.

Ojee

Ja, dat gaat hard als ze gaan bellen voor credits. Doet je zoon vast nooit meer nu hij betrapt is.

Melden bij het forumbeheer

Misschien kan Justine van OOL hier wat mee. Dit is toch een vorm van via internet misbruik maken van kinderen.

Hier ook een keer gebeurd

Maar gelukkig van een oude mobiel waar nog wat tegoed op stond. Dat was zo op.

Hier toen ook met dochter gesproken, dat credits kopen voor Habbo hotel toch een hoop geld kost en dat je dat niet in de gaten hebt. We hebben er een hoop van geleerd.

Ik vind het een vervelend gebeuren. Het is een site voor kids, maar die hebben helemaal niet in de gaten dat dit zoveel geld kan kosten. Een gevaarlijke site is het daarom ook. Gelukkig is Habbo hotel hier alweer uit...

Vind het niet eens zo'n gek idee, dat OOL hier wat meer doet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.