Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Homozoon met vriend op vakantie naar VS


Anoniem1969F schreef op 19-09-2021 om 12:20:

Ze twijfelen tussen Florida en Texas. Wat is beter voor hun? Ze willen vooral naar de mountains gaan, en gewoon zwemmen, ook wel de cultuur beter leren kennen daar.

Ik zou me er maar eens in verdiepen... Florida, Texas en bergen....... 🤔

Anoniem1969F schreef op 19-09-2021 om 12:20:

Ze twijfelen tussen Florida en Texas. Wat is beter voor hun? Ze willen vooral naar de mountains gaan, en gewoon zwemmen, ook wel de cultuur beter leren kennen daar.

Geen van tweeen. Ze missen allebei bergen (hooguit wat bobbeltjes) en zijn niet zo goed met openbaar vervoer. 

The Rocky Mountains, als je die bedoelt, lopen echt door andere Staten. En mooie bergen kun je ook in Oostenrijk, Zwitserland en Frankrijk bezoeken. Heb je geen last van inreisberperkingen, rednecks, genoeg mooie meren en meer cultuur dan je in de door jou genoemde Staten aantreft.

Anoniem1969F schreef op 19-09-2021 om 12:20:

Ze twijfelen tussen Florida en Texas. Wat is beter voor hun? Ze willen vooral naar de mountains gaan, en gewoon zwemmen, ook wel de cultuur beter leren kennen daar.

Ik denk dat ze eerst nog maar eens op internet moeten opzoeken waar in de VS er wel bergen zijn en wat er met het OV goed te doen is. 

Of de fjorden van Noorwegen!

Anoniem1969F schreef op 19-09-2021 om 12:21:

Ik zie trouwens best wel wat Nederlandse achternamen in de VS,

gewoon Googelen ipv Ouders Online als google gebruiken.

Anoniem1969F

Anoniem1969F

21-09-2021 om 21:18 Topicstarter

Rhonda schreef op 20-09-2021 om 21:02:

[..]

gewoon Googelen ipv Ouders Online als google gebruiken.

Al gedaan, staat niks.

@TS, maar waarom zou je dat doen? Het is toch belangrijker te googelen naar interessante bezienswaardigheden. Alsof mensen met Nederlandse achternamen je zouden uitnodigen voor een bbq. In Lancaster ( Amish country, Pe) zul je genoeg Nederlandse of Duitse namen tegen komen; maar die verjagen je wel van het erf want die hebben het niet zo op toeristen.

Kunnen twee jongens van 18 en 19 dat niet zelf uitzoeken? Met als relevante ervaring dat ze zich totaal verkeken hebben op wat zij willen en wat er mogelijk is?

Tsjor

Anoniem1969F schreef op 19-09-2021 om 12:21:

Ik zie trouwens best wel wat Nederlandse achternamen in de VS, ik vraag me af, zijn dat echt Nederlanders (expats) of zijn het vaak Amerikanen met Nederlandse voorouders?

Dus jij beweert dat je hier niets over kunt googelen? Dan is denk ik je google kapot en moet je die laten repareren. Maar afgezien daarvan, je hebt toch ooit geschiedenisles gehad? Dan weet je het antwoord toch al? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.