Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik ga stoppen

bij deze ga ik stoppen omdat mensen mij persoonlijk behoorlijk hebben geraakt daarom ga ik stoppen 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

? Wanneer en waar hebben mensen jou persoonlijk geraakt? Was het op dit forum?

Stoppen waarmee?

Er is nogal lullig gereageerd door sommige mensen op een topic van de topicopener zie ik.

Niks van aantrekken joh, gewoon blijven. Sommigen bedoelen het niet zo slecht en anders negeer je ze gewoon en richt je je op andere mensen hier.

Gewoon dooooorgaan, zoals Barry Stevens altijd zei.

als mensen echt willen stoppen, dan kunnen ze gewoon hun account sluiten of niet meer op de site komen. Ik neem dit soort dramatische mededelingen altijd met een korreltje zout, het is altijd een vraag om aandacht. 

je kunt die personen ook blokkeren 
Scheelt een hoop ergernis 

Rondstruiner schreef op 24-11-2022 om 22:46:

Er is nogal lullig gereageerd door sommige mensen op een topic van de topicopener zie ik.

Niks van aantrekken joh, gewoon blijven. Sommigen bedoelen het niet zo slecht en anders negeer je ze gewoon en richt je je op andere mensen hier.

Heb ik even gemist. Dat is niet leuk idd. Maar er zitten altijd mensen tussen die lollig proberen  te zijn of rotopmerkingen maken. Richt je op de serieuze vriendelijke reacties.  Want die zullen er vast ook geweest zijn. Ik ga even  kijken  of ik je topic kan vinden.

Gevonden. Ik heb het gelezen en haal er vooral uit dat je trots bent op je zoon, dat hij zo snel groeit en zie het als een grapje dat hij elke 2 weken nieuwe kleding  nodig heeft.
Verder begrijp ik ( sommige) reacties wel, omdat je weinig punten , komma's en hoofdletters gebruikt. Daardoor zijn de zinnen lang en komt het wat onsamenhangend over.

Maar sommige  reacties zijn niet leuk inderdaad   ,snap dat je je dan rot voelt. Even vragen hoe je je post precies bedoelt, zou netter zijn. Laat je hierdoor niet wegjagen joh! Er zijn ook genoeg andere mensen die niet meteen beledigend reageren.

Rhonda schreef op 25-11-2022 om 06:51:

als mensen echt willen stoppen, dan kunnen ze gewoon hun account sluiten of niet meer op de site komen. Ik neem dit soort dramatische mededelingen altijd met een korreltje zout, het is altijd een vraag om aandacht.

Hoeft niet natuurlijk.  Kan ook zijn dat ze op deze wijze nog even wilde aangeven dat er gemeen gereageerd werd.  En dat dat haar pijn gedaan heeft. Kan me daar wat bij voorstellen.  Waar ik op aansloeg was het ik wil stoppen icm puberteit. Was even bang voor zelfmoordgedachten. Daarom vroeg ik : stoppen waarmee?

Waarom staat dit op de peiler puberteit? 

Poezie schreef op 25-11-2022 om 07:59:

Waarom staat dit op de peiler puberteit?

Waarschijnlijk omdat het bericht van TO ook op die pijler stond.

Rhonda schreef op 25-11-2022 om 06:51:

als mensen echt willen stoppen, dan kunnen ze gewoon hun account sluiten of niet meer op de site komen. Ik neem dit soort dramatische mededelingen altijd met een korreltje zout, het is altijd een vraag om aandacht.

Lucht deze trap na op?

Rhonda schreef op 25-11-2022 om 06:51:

als mensen echt willen stoppen, dan kunnen ze gewoon hun account sluiten of niet meer op de site komen. Ik neem dit soort dramatische mededelingen altijd met een korreltje zout, het is altijd een vraag om aandacht.

Soms is het wel zo dat mensen hiermee kunnen een werkelijk 'afscheid' nemen. Vooral bij mensen die hier al lang komen of die een lopend topic hebben, fijn om te weten waarom ze niet meer reageren.

Jesse_1 schreef op 25-11-2022 om 10:44:

[..]

Soms is het wel zo dat mensen hiermee kunnen een werkelijk 'afscheid' nemen. Vooral bij mensen die hier al lang komen of die een lopend topic hebben, fijn om te weten waarom ze niet meer reageren.

Deze TO komt mij in ieder geval niet bekend voor (sinds augustus dit jaar heeft ze hier een account?), dus om op deze manier aan te kondigen dat je hier niet meer gaat komen vind ik ook wat over the top.

Poezie schreef op 25-11-2022 om 10:59:

[..]

Deze TO komt mij in ieder geval niet bekend voor (sinds augustus dit jaar heeft ze hier een account?), dus om op deze manier aan te kondigen dat je hier niet meer gaat komen vind ik ook wat over the top.

Ik reageerde op "als mensen echt willen stoppen, dan kunnen ze gewoon hun account sluiten of niet meer op de site komen"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.