Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ik weet niet wat ik zeggen moet. Als
Professionals het al te complex vinden dan is het thuis toch helemaal niet meer te doen onder begeleiding van de huisarts. Wat heeft ze er voor nu bijgekregen? Ik wilde dat ik iets doen kon voor jullie lieve Ciska♥️

Helaas hier ook de ervaring dat ggz niks kon doen . Heel frustrerend.
Ook van mij

Ciska78

Ciska78

17-06-2025 om 08:22 Topicstarter

ze heeft vannacht en voor straks 2,5 mg lorazepam gehad.

Och Ciska, wat een hel

wat een nachtmerrie,  of was het maar een nachtmerrie waar je uit kunt ontsnappen. Heel veel sterkte

Poison schreef op 17-06-2025 om 06:10:

Ik wilde dat ik iets doen kon voor jullie lieve Ciska♥️

Kunnen wij iets doen?

Misschien een kaartje ? Misschien via dit forum?

Hoe is de nacht gegaan Ciska? 
Ook vanuit hier een arm om je schouder!

Ciska78

Ciska78

17-06-2025 om 09:02 Topicstarter

Dochter slaapt momenteel nog. Ik ben al even wakker en weet niet wat deze dag/komende dagen gaat brengen hier.

Ik weet wel dat er ergens deze week een spoedoverleg is met oa ministerie VWS en zorgkantoor, maar verder.....geen idee

sterkte, Ciska . Wat is het (weer) ingewikkeld...

Wat een vreselijke situatie voor jullie gezin. Ik wens jullie heel veel sterkte ❤️

Oh Ciska, wat zwaar...  

Roos57 schreef op 17-06-2025 om 08:45:

[..]

Kunnen wij iets doen?

Misschien een kaartje ? Misschien via dit forum?

Hier ook iemand die open staat voor iets. 

Ach wat een hel is het toch, voor jullie allemaal. Zo machteloos om niets te kunnen doen!!

Ik weet gewoon  niet goed meer hoe ik moet reageren. Behalve dan dat ik meeleef. Maar daar heb je niks aan en kan je verder weinig mee. Was er maar iets dat we konden doen... 

Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Behalve dat ik het een vreselijke situatie voor jullie alledrie vind. Veel kracht

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.