Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Hiervoor zijn geen juiste woorden te vinden, heel veel kracht gewenst voor jullie allemaal

Gecondoleerd en heel erg veel sterkte gewenst. Jullie hebben er alles aan gedaan als ik dat zo lees. Enorm verdrietig. 

lieve Ciska. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter. Heel veel sterkte. Jullie hebben alles gegeven en gedaan. 

Heel veel sterkte! ❤️

Heel veel sterkte 
Wat ontzettend verdrietig dat er voor je dochter geen passende zorg of euthanasietrajct beschikbaar is geweest.

Ach Ciska toch...dat was mijn eerste reactie  nadat ik las dat je dochter overleden is. 
We hebben in het begin samen nog een pb gedaan omdat ik die doodsangst, suïcidewens van jou en mijn dochter zo goed begreep.
Al die tijd heb ik je gevolgd, gereageerd en elke dag aan jullie gedacht.
En nu...heeft jullie dochter haar welverdiende rust! Wat heeft dat kind geknokt dag in dag uit, samen met twee ontzettend lieve en zeer betrokken ouders.
Want dat zijn jullie, jullie hadden niet meer kunnen doen want jullie deden al alles, echt alles wat in jullie vermogen lag en nog meer.
Jullie hebben je staande gehouden, vraag soms niet hoe maar jullie flikten het. Kanjers!!
Zij kon ook niet meer, wat heb ik een respect voor haar geknok en tijd dat ze het volgehouden heeft.
Ik wil jullie condoleren uit de grond van mijn hart. Ook allen om dochter en jullie heen die jullie lief zijn.
Heel veel liefs van mij.
♥️

Wat een vreselijk nieuws Ciska. Ik wens jullie veel liefde en kracht toe om het verlies van jullie dochter te dragen. Ik brand een kaarsje voor haar, en voor jullie. ❤️

Ciska wat een enorm verlies, heel veel sterkte.

er zijn geen woorden van troost die jullie verdriet iets minder kunnen maken. Ik heb al die tijd meegelezen en wel gezien dat jullie alles hebben geprobeerd en overgehad voor jullie dochter. ik wens jullie rust toe om dit verlies een plekje te gaan geven, dat zal niet makkelijk zijn.

Heel veel sterkte voor jou en je man Ciska❤️
Heb vanaf het begin af aan meegeleefd met jullie en wat een strijd hebben jullie moeten strijden… ik heb er geen woorden voor.
hopelijk heeft jullie dochter nu de rust gevonden die ze zocht.

Lieve Ciska, ook hier een stille meelezer. Jullie hebben haar in liefde naar het einde van haar leven begeleid. Misschien is dat ooit tot troost, maar wat een zware weg voor jullie allemaal. xxx

Ben er stil en sprakeloos van

Gecondoleerd 

Ook ik heb alleen meegelezen omdat ik niks toe te voegen had aan wat anderen veel beter konden verwoorden.
Nu heb ik ook geen woorden, wat hebben jullie gestreden voor en met jullie dochter, wat zullen jullie haar vreselijk missen. 

Gecondoleerd Ciska. Intens verdrietig. 

Ik kom even uit meelees stand en wil jullie gecondoleerd wensen. Wat ontzettend verdrietig. Heel fijn dat er rust is voor jullie lieve dochter, maar oh wat erg hoe alles gelopen is. Wat een gevecht en had zo graag gezien dat ze (veel eerder!) de hulp kreeg die ze nodig had. 
Niks anders dan goede woorden voor jullie. Heel veel sterkte met komende periode en het afscheid.

Lieve Ciska wat intens verdrietig. Heel veel sterkte en kracht voor de toekomst. Rust zacht lieve dochter 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.