Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Oh Ciska. Jullie mooie, lieve dochter…😭 
Wat een intens zwaar en verdrietig pad hebben jullie samen moeten bewandelen. Ze heeft eindelijk haar rust gevonden, rust zacht lieve meid.
Heel veel sterkte gewenst met dit onmogelijk grote verlies. ♥️

Ach, lieve Ciska, man, en dochter… Wat heftig. Ik heb er even geen woorden voor. 

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor jou, je man en iedereen die haar lief had.

ach Ciska, gecondoleerd met jullie grote verlies. Het is denk ik een fijne gedachte dat jullie mooie dochter de rust heeft gevonden die ze zo graag wilde, maar dat maakt het verdriet en gemis niet minder. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, tijdens het afscheid en daarna.

lieve Ciska en man en iedereen die om jullie geeft en betrokken is geweest in deze zo ontzettend moeilijke jaren, heel veel sterkte gewenst met het afscheid van jullie dochter.

Lieve Ciska en man wat een groot verlies. Na al jullie goede zorg en enorme inspanning is deze uitkomst zo pijnlijk. Jullie hebben alles gedaan wat maar mogelijk is voor ouders. Ik heb daar diep respect voor. Gecondoleerd en sterkte ik hoop dat de gedachte dat jullie meisje nu niet meer lijdt jullie rust geeft.

Heel veel sterkte met dit grote verlies 

Wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik heb je al die tijd gelezen en nooit durven reageren. Het is zo moeilijk om het juiste te zeggen met alles wat er zich afgelopen jaren in jullie gezin met jullie dochter heeft afgespeeld. Ook nu is het moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar wat in al jouw berichten altijd naar voren kwam is de onvoorwaardelijke steun en liefde die jullie voor jullie dochter hadden, ook op de moeilijkste momenten en als jullie soms ook niet meer wisten hoe jullie verder moesten met alles. En hoe hard jullie gestreden hebben om de beste zorg voor jullie dochter te kunnen krijgen. 
Wat moet het moeilijk geweest zijn om in de laatste wens van dochter mee te zijn gegaan. Hoe ontzettend triest het ook is dat de laatste weken van jullie dochter zo hebben moeten zijn, het zegt zoveel over jullie als ouders. Het mooiste wat jullie haar hebben kunnen geven, is de rust waar ze al zo lang naar verlangde. Een ontzettend groot verdriet en enorme leegte laat dochter achter, maar alle liefde die ze van jullie gekregen heeft en wat julie allemaal voor haar gedaan hebben, zal ze voor altijd bij zich hebben en heel stevig vasthouden. Hopelijk geeft dat een klein beetje troost in deze hele moeilijke tijd.

Ik heb de hele dag aan je gedacht, Ciska. De eerste dag zonder jullie meisje, het moet verscheurend zijn. 

Is er iets wat ik, wat wij, kunnen doen voor je? Is er misschien een goed doel wat je dochter een warm hart toe droeg waar ik iets naar over kan maken ter nagedachtenis aan haar? Of is er een gebaar wat ik kan maken waar jij troost uit haalt? 

Het voelt zo gek haar overlijden zomaar voorbij te laten gaan.

Wat een ontzettend verdrietig bericht! Gecondoleerd! Heel veel sterkte! 

Ik heb geen woorden van troost voor je, want ik geloof niet dat die er zijn. Je kind verliezen als ouder is het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen.... 

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe, ik hoop dat jullie mooie dochter haar rust heeft gevonden, en dat jullie deze keuze ook zo kunnen zien en accepteren, en hier troost in kunnen vinden samen.

♥️

Desideria schreef op 14-08-2026 om 22:04:

Ik heb de hele dag aan je gedacht, Ciska. De eerste dag zonder jullie meisje, het moet verscheurend zijn.

Is er iets wat ik, wat wij, kunnen doen voor je? Is er misschien een goed doel wat je dochter een warm hart toe droeg waar ik iets naar over kan maken ter nagedachtenis aan haar? Of is er een gebaar wat ik kan maken waar jij troost uit haalt?

Het voelt zo gek haar overlijden zomaar voorbij te laten gaan.

Daar zat ik ook aan te denken. We hebben met zoveel mensen zo lang zo meegeleefd…

Wat een schok om je bericht te lezen, Ciska. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn (geweest). Ik wens jullie enorm veel sterkte en condoleer jullie met het verlies van jullie zo geliefde dochter. Heel erg veel sterkte en kracht voor nu en alle dagen hierna. Ongelooflijk dat het zo heeft moeten eindigen voor jullie lieve dochter. Ik ben er stil van. 

Wat vreselijk, Ciska. Uit het diepst van mijn hart gecondoleerd met het verlies van je lieve lieve dochter… Jullie hebben het als ouders zo ontzettend goed gedaan. Het is wellicht moeilijk om dat zelf ook te voelen, dus ik hoop dat het een klein beetje helpt om hier te lezen dat zovelen dat hier in volle overtuiging schrijven. Heel, heel veel sterkte voor jullie, en lief meisje: rust zacht…

🕯️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.