Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Lieve Ciska, van harte gecondoleerd met het verlies van jullie dochter, geen woorden, intens verdrietig. 

Ciska78

Ciska78

15-08-2026 om 07:39 Topicstarter

lieve medeforummers, wat ben ik geraakt door al jullie lieve berichten. Dit doet mij echt zo goed.
Zoveel mensen die al die jaren hebben meegeleefd, op wat voor manier dan ook.

Mijn dochter hield heel eeg van knuffels, dat is wat we ook aan mensen vragen om mee te nemen naar begrafenis. 
Als er de behoefte is om hier iets mee te doen door mensen dan hoor ik dat graa.

Als jullie iets willen doen: Ciska zou het heel fijn vinden om knuffels en kaartjes van jullie te ontvangen. Als je mij even een PB stuurt dan stuur ik je haar adres door. (Even op m'n gebruikersnaam klikken, dan is er de rode knop met "bericht sturen")
Zo lief, alle reacties! ❤️

Och lieve Ciska, wat een hartverscheurend bericht.
Heel, heel veel sterkte gewenst 
🤍

Dan geef ik je hier een knuffel, een capibara knuffel, want capibara's schijnen te houden van elk ander, ongeacht hoe die ander is:

71pMOhLqh4L._AC_SL1500_.jpg

Ciska78

Ciska78

15-08-2026 om 11:06 Topicstarter

En laat mijn dochter nou weg zijn van Capibara's 🥰🥰

sw4

sw4

15-08-2026 om 12:31

wat intens verdrietig. Heel veel sterkte♥️

Zoveel pijn, zoveel strijd en zoveel liefde. 

ik denk aan jullie 

Jeetje wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte ♥️

Gecondoleerd lieve Ciska.

Wat een diep verlies. Hopelijk kunnen je man en jij er voor elkaar zijn. Maar weinig mensen die weten of zich in kunnen beelden hoe de afgelopen jaren voor je was. Hoe liefde voor je kind en vechten voor haar, loslaten werd.

Bij mij ook meteen de neiging om te vragen waarin je dit forum/mij/ons kunt gebruiken. Ik lees je graag.

heel veel sterkte gewenst...wat een ontzettend verdrietig bericht.

Liefs van een stille meelezer

Marit

In de dierentuin in mijn stad kan je een dier ''adopteren'' voor een bijdrage en een naam geven. Lijkt me mooi dat uit dochter's naam te doen. Capibara's staan op de lijst.

(Alleen als Ciska dat wil- Als ze namen privé wil houden, snap ik dat helemaal!)

Ciska78

Ciska78

15-08-2026 om 21:29 Topicstarter

voor iedereen die wat wil doen, zoek even het berichtje van Tijgeroog

Waar ontzettend verdrietig, ik lees al vanaf het begin mee, maar ben niet zo van het reageren. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je man!

Lieve Ciska en man,

Ook hier een stille meelezer al die tijd. 
Wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. De liefde van jullie voor haar was steeds weer in elk bericht te lezen hoe groot de wanhoop ook was! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.