Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Broadway schreef op 02-10-2025 om 08:26:

[..]

ok, open een topic. niet hier.

Dat bepaal jij niet !

Roos57 schreef op 02-10-2025 om 09:06:

[..]

Dat bepaal jij niet !

Roos pak een kop thee want je zet jezelf verschrikkelijk voor joker

Broadway schreef op 02-10-2025 om 14:17:

[..]

Roos pak een kop thee want je zet jezelf verschrikkelijk voor joker

Zo dan …..

Roos57 schreef op 02-10-2025 om 09:06:

[..]

Dat bepaal jij niet !

Ik begrijp dat jij ook je ervaringen en je verdriet en boosheid en frustraties mbt GGZ hebt. Maar het is denk ik niet helpend voor Ciska en haar familie om dat hier in dit topic te bespreken. Laat dit alsjeblieft een plek zijn waar Ciska haar verhaal kan doen en waar mensen meedenken en haar steunen, en voor discussies over en ervaringen met GGZ en andere plek op dit forum zoeken. Er is ruimte genoeg, en Ciska weet dat als ze er behoefte aan heeft ongetwijfeld ook te vinden, en er is ook warmte genoeg om in andere topics ook steun te geven. 

Tijgeroog schreef op 02-10-2025 om 14:46:

[..]

Ik begrijp dat jij ook je ervaringen en je verdriet en boosheid en frustraties mbt GGZ hebt. Maar het is denk ik niet helpend voor Ciska en haar familie om dat hier in dit topic te bespreken. Laat dit alsjeblieft een plek zijn waar Ciska haar verhaal kan doen en waar mensen meedenken en haar steunen, en voor discussies over en ervaringen met GGZ en andere plek op dit forum zoeken. Er is ruimte genoeg, en Ciska weet dat als ze er behoefte aan heeft ongetwijfeld ook te vinden, en er is ook warmte genoeg om in andere topics ook steun te geven.

Je hebt gelijk. 

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

02-10-2025 om 16:19

Zoals Tijgeroog en Roos57 al geconcludeerd hadden, dit topic is niet de plek voor deze discussie.  Er mag uiteraard elders op het forum  een topic geopend worden, want ik begrijp goed dat dit onderwerp voor meer mensen gevoelig ligt!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.