Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Nu deze hobbel genomen is hoop ik echt dat de hulp voor je dochter op gang komt en dat jullie dan ook wat meer rust krijgen, ook al zal er altijd een waarschuwingssysteem actief blijven.

Tsjor

Wat zwaar en beladen allemaal. Maar het komt wel over alsof het heel duidelijk is. Je dochter draait er ook niet omheen en de rechter kon dan ook bijna niet meer anders dan deze beslissing nemen. Het zou fantastisch zijn als ze binnen nu en twee weken terecht zou kunnen! Het is natuurlijk alleen nog maar een plek, maar dan kan het proces om langzamerhand grip op haar motivatie, gedachten en gevoelens te krijgen hopelijk wel echt beginnen. Ik hoop zo dat het de goede plek voor haar zal blijken te zijn, dat ze er veilig is en er zichzelf stap voor stap kan terugvinden. Ik hoop het zo, ook voor jullie. Ik hoop zo dat het diepste punt achter jullie ligt! 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

24-01-2023 om 14:57

Ik hoop het ook

Ciska78

Ciska78

24-01-2023 om 15:44 Topicstarter

De plek is helaas nog verder weg dan waar ze nu zit, maar dat zijn de hobbels waar we ons later op zullen concentreren, misschien tijdelijk iets in de buurt huren ofzo.
We zijn net even bij dochter op de EBK geweest voor een knuffel, ze is wel flink aan het krassen geweest op haar arm, is voor haar natuurlijk super veel spanning en info.

Ook wij hopen dat dit de plek gaat zijn waar ze iets kunnen bereiken, maar we zijn er ondertussen echt wel achter dat dochter een complex geval is. Dus stapje voor je stapje.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-01-2023 om 15:45

Fijn dat er weer wat schot in zit, Ciska. Elk stapje is er één!

Ik kan de liefde voor dochter proeven in je posts TO. Heel veel sterkte, hopelijk is er snel plek!

Knuffel voor jullie...wat lijkt het me zwaar als je kind zo helder en duidelijk is dat er voor haar maar één oplossing is en dat ze nergens aan mee wil werken. Wel fijn dat de machtiging voor de benodigde maatregelen geregeld is. Ik kan alleen maar hopen dat dochter uit het dal gaat klimmen. Ik begrijp dat ze het moeilijk heeft. Hoe kan ze op de EBK nog steeds krassen? Heeft ze daar toch weer mesjes?

Ciska78

Ciska78

24-01-2023 om 17:19 Topicstarter

MamaE, dochter heeft bewust haar nagels later groeien en daar kan je dus ook flink mee krassen

Ciska78 schreef op 24-01-2023 om 17:19:

MamaE, dochter heeft bewust haar nagels later groeien en daar kan je dus ook flink mee krassen

Dat snap ik. Ik was even bang dat ze toch weer ergens stiekem mesjes had gesmokkeld.

Ciska78

Ciska78

25-01-2023 om 10:01 Topicstarter

Welkom in f.king zorgland zeg.
Schijnbaar is het inschrijfformulier naar volgende instelling nog helemaal niet goed geregeld en dit hebben ze gisteren op het bordje van de nieuwe gezinsvoogd gelegd, die onze dochter dus nog helemaal niet goed kent.
Er is namelijk wel een plek nu, maar die mogen ze niet vasthouden tot het inschrijfformulier er is. 
Gelukkig wordt het door de gezinsvoogd wel goed opgepakt en zijn wij ook even aan alle bellen aan het trekken, want we willen toch wel dat dit vandaag geregeld wordt, maar wat een extra stress zeg

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-01-2023 om 10:07

En zet ook haar advocaat in .

Ciska78

Ciska78

25-01-2023 om 11:33 Topicstarter

o dat is ook een goede Roos

Vreselijk die bureaucratie! Echt gekmakend dat  die plek, die ze zo hard nodig heeft, aan haar voorbij zou kunnen gaan omdat er een formulier mist. Ook wel slecht van de procesbegeleiders hoor, dat ze dit in dit stadium over de schutting gooien. Anticiperen zit er niet in in de jeugdzorg, daar loop ik ook tegenaan. 
Ik hoop dat de gezinsvoogd de situatie gaat redden! Het lijkt me de moeite waard om dit nu prioriteit te geven want als het niet lukt, komt er nog weer een heleboel regelwerk achteraan. Dus maar even racen tegen de klok dan! 

Ik duim heel hard dat het goed komt met die plek Ciska!!!
Wat een gedoe.

Tjonge wat een gedoe Ik denk aan jullie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.