Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-02-2023 om 08:35

Heerlijk 😀

♥️

fijn Ciska zo'n belmoment

Wat fijn zeg! ❤️

Hoe is het met je Ciska?

Ciska78

Ciska78

12-02-2023 om 21:30 Topicstarter

tja, wat zal ik zeggen. Moe, leeg en op. Mijn lijf die heel duidelijk zegt dat ik 10 stappen terug moet doen.
Gisteren weer op bezoek geweest. Bezoek was mwa, dochter wilde niet echt praten, zat geen begeleiding bij die een beetje bij kon sturen. Achteraf werd er ook niet even gevraagd hoe het was gegaan.Dus ging er niet prettig weg.
En dan is een uur in de week echt weinig als dat uurtje al niet soepel verloopt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-02-2023 om 22:20

Dat snap ik heel goed Ciska

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-02-2023 om 22:22

Hoe ziet dat uurtje eruit ?
Kunnen jullie ook een spelletje doen of even wandelen???
Of zit je echt bij elkaar op haar kamer ?

Ik snap dat het heel zwaar is. Je kind maar een uurtje per week kunnen zien is heel weinig, zeker als het zo slecht gaat. En als er dan in dat uurtje stroef contact is, is het helemaal moeilijk. Ik begrijp dat je moe, leeg en op bent. Deze situatie kost al heel lang heel veel energie van jullie. Eigenlijk verdrink je min of meer mee in de ellende van je kind. Denk goed aan jezelf en zorg goed voor jezelf. Dikke knuffel.

Ciska78

Ciska78

12-02-2023 om 23:16 Topicstarter

we mogen niet naar buiten, zitten echt in een apart kamertje.
Spelletje mag wel, maat is dochter helaas niet zo van

Ik begrijp het heel goed dat je moe en op bent. Dan is ontspanning vinden in iets ook heel moeilijk omdat de ontspanning in jezelf ver te zoeken is.
En dan ga je rot weg, blijft dat ook weer hangen. Het is overleven he Ciska?!
Al die stress en bezorgdheid, natuurlijk moet je het uit handen geven maar het is je kind waar je mee verweven bent.
Ik begrijp je zo goed!
Ik denk aan jullie alle drie  heel veel sterkte!
Een knuffel van mij.

♥️

Ciska78

Ciska78

13-02-2023 om 08:10 Topicstarter

Het is ook overleven ja.
En als je dan zondagochtend gebeld zou worden door mentor, dit niet gebeurd, dan smiddags ook geen reactie op je apje, maar zien dat hij wel gelezen is. En dan er bovenop savonds 3x naar de groep bellen en niemand die opneemt, dat is niet goed voor je stress level.
Ik snap dat ze het druk kunnen hebben, maar de enige informatie voorziening die we hebben voor dochter is begeleiding, en dan is het heel frustrerend als je niemand te pakken krijgt.

Ciska78 schreef op 13-02-2023 om 08:10:

Het is ook overleven ja.
En als je dan zondagochtend gebeld zou worden door mentor, dit niet gebeurd, dan smiddags ook geen reactie op je apje, maar zien dat hij wel gelezen is. En dan er bovenop savonds 3x naar de groep bellen en niemand die opneemt, dat is niet goed voor je stress level.
Ik snap dat ze het druk kunnen hebben, maar de enige informatie voorziening die we hebben voor dochter is begeleiding, en dan is het heel frustrerend als je niemand te pakken krijgt.

Jeetje Ciska, kan me voorstellen dat je dan aan het plafond zit, ik trek dat soort dingen niet hoor. Ik zou vandaag right as we speak weer appen/bellen etc.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-02-2023 om 08:15

Wat Zilver zegt
Je moet er boven opzitten

Ciska78

Ciska78

13-02-2023 om 09:41 Topicstarter

we hebben net een uitgebreide app gestuurd en dat we graag willen bellen.
Morgen hebben we opname gesprek en we hebben al een hele lijst met vragen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.