Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


dikke 

Wat een organisatie, dat jij dat nou allemaal moet managen naast al het verdriet...

Is wachten op de terugkeer van de regiebehandelaar een optie? Superirritant dat er geen vervanger is natuurlijk. Maar op deze manier levert het nog meer frustratie op (als dat al kan). Logisch dat je je moe en leeg voelt. Dikke knuffel voor jou! 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

02-06-2023 om 10:47

Die knuffels krijg je natuurlijk!

Ik hoop dat je dochter juist in het contrast van wat er nu niet (snel) gebeurt, steeds sterker kan gaan ervaren wat ze wél wil en daar zelf ook energie aan kan gaan ontlenen. Hoe gaat het met de antipsychotica? Merkt ze al verschil? Ik hoop dat er binnenkort wat structuur komt in de opvolging van de kansen die zich voordoen! Hou je taai!

Wat vervelend dat niemand jullie verder kan helpen terwijl er juist nu een opening is.
Ik snap dat dat heel frustrerend voelt en enorm veel energie kost. Dikke knuffel!

Dat er een opening is wil niet zeggen dat er op stel en sprong wat moet gebeuren.
Zolang is dochter nog niet stabiel .
En ook logisch dat het wachten is op de regiebehandelaar . 
Hoe frustrerend dat ook is voor jou Ciska 
Hou vol

Is haar vriendin behandelbaarder in het proces? Kan je dochter aan haar een voorbeeld nemen? Of met haar praten zodat je dochter zich meer gehoord voelt; elkaar stimuleren tot herstel.

Ciska78 schreef op 02-06-2023 om 10:21:

frustratie en nog meer frustratie, dat is eigenlijk wat het de afgelopen week vooral bij ons is.
Tegen deuren aan lopen die pas open kunnen als regie behandelaar terug is. Niemand die stappen wil zetten want dat moet met regiebehandelaar besproken worden.
De directeur gebeld, die belt gewoon niet terug.
Uiteindelijk de coördinator van het CCE gebeld, die heeft het voor elkaar gekregen dat ze die zelfde dag langs mocht komen om met dochter te gaan zitten, om op papier te zetten wat dochter in haar hoofd heeft zitten en hoe zij het voor zich ziet om vooruit te gaan.
Gisteren gesprek CCE gehad en kennisgemaakt met 2 deskundige die mee gaan kijken.
En dat worden er dingen in het gesprek gezegd, die helemaal niet tijdens het gesprek gezegd hadden hoeven worden.
Waardoor dochter gisteravond tijdens het belmoment echt het gevoel had dat ze in de steek wordt gelaten.
Dus vandaag maar weer wat belmomenten plegen met mensen.

Vervolgplek mailde vanochtend dat ze dochter doorgeschoven hebben naar plek 2 omdat ze haar nog niet eind juni/begin juli daar zien komen.

Ik weet het op dit moment gewoon even niet. Geen idee bij wie we moeten zijn om stappen te kunnen maken, maar ook gewoon moe en leeg van al het vechten , ik wil gewoon even een knuffel😔

Och lieverd toch 

Heel veel knuffels, Wat een gekmakend proces is dit.

Ach lieve Ciska. Hele dikke knuffel

Ik begrip dat je misschien door wilt pakken nu er een dun lijntje hoop is, maar ik vind persoonlijk het uitstellen zorgvuldig. Zij zien net zo'n dun lijntje en nemen geen enkel risico. Wat als ze 1 slechtere dag heeft in de nieuwe situatie waarbij meer vrijheden zijn en ze valt volledig/behoorlijk terug..dan zijn die vrijheden gevaarlijke.
Ik snap het wel, alleen zij zien dochter op een professionele ervaren manier. 
En niet alles kan helaas zo snel als je wilt of hoe je wilt. Soms kan het even niet, zijn er zieken, tekorten en vakanties. Dat is pittig voor de mensen die moeten wachten, maar dat moet helaas; we kunnen het systeem niet met alles op maat maken.
Die knuffel is gestuurd, want als ouder snap ik het absoluut. Ik duim dat haar lijntje behouden blijft of groeit 💪sterkte

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.